imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 22
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

/**/
Меню сайту
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Енциклопедія безпеки
ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Медіатор
Дорожній рух
Булінг і насилля
Небезпека у побуті і навколишньому середовищі
Запобігти Врятувати Допомогти
Правова допомога
Заводський РВ ММУ України в Миколаївській області
Охорона праці
Нормативна база
Дистанційне навчання
Предметні спільноти
спільнота учителів іноземних мов
портфоліо спільноти учителів іноземних мов
спільнота учителів суспільних дисциплін
портфоліо спільноти учителів суспільних дисциплін
з досвіду роботи вчителів
спільнота учителів природничо-математичних дисциплін
портфоліо спільноти учителів природничо-математичних дисциплін
нормативні документи
корисні посилання
творчість наших учнів
корисні поради
спільнота учителів початкових класів
портфоліо спільноти учителів початкових класів
корисні посилання
портфоліо вчителів
нормативні документи
дитячі та професійні конкурси
оголошення
новини кафедри
спільнота учителів української філології
портфоліо спільноти учителів української філології
я знаю силу слова
спільнота учителів фізичної культури та технологій
портфоліо спільноти учителів фізичної культури та технологій
корисні посилання
нормативні документи
на допомогу вчителю
кафедральний вісник
Шкільний ютуб канал
Сайти вчителів
Вільне опитування

Шабаліна Оксана Вікторівна

 

wabalina

 


 

Шабаліна Оксана Вікторівна

вчитель математики та інформатики, вчитель вищої категорії, старший учитель

 

Інформація про автора

Прізвище, ім’я, по батькові:

Шабаліна Оксана Вікторівна

Рік народження: 1967

Освіта: вища

Фах: учитель математики та фізики

Звання, нагороди: звання «старший учитель»; Грамота управління освіти Миколаївської міської ради

Посада: учитель математики та інформатики

Педагогічний стаж: 21 рік

Адреса досвіду: Миколаївська СЗОШ № 22

2010 – 2011 н.р.

Інформація про досвід

Тема: Використання ігрових  моментів на уроках математики як засіб підняття інтересу до вивчення предмету

Ким і коли вивчався досвід:    Казимиренко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Миколаївської СЗОШ № 22; Литвиненко О.О., завідувач кафедрою природничо–математичних наук Миколаївської СЗОШ № 22.

Ідея досвіду: Від відтворювальної діяльності через перетворювальну до головної мети — творчо-пошу­кової діяльності. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Ігрові форми навчання на уроках - це можливість ефективної взаємодії педагога та учнів, продуктивної форми їх спілкування з наявними елементами змагання, безпосередності, природного інтересу.

Мета:  індивідуалізувати роботу на уроці, максимально розвиваючи  здібності учнів;  розвивати вміння конструювати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, робити самостійні висновки, обґрунтовувати їх; виховувати почуття відповідальності, колективізму.

Короткий зміст: Упродовж життя людина грає ту чи іншу соціальну роль, що відведена їй у суспільстві. У дитячі роки грає основним видом діяльності людини. За її допомогою діти пізнають світ. Без гри дітям жити нудно, нецікаво. В грі діти і підлітки перевіряють свою силу і спритність, у них виникає бажання фантазувати, відкривати таємниці і прагнути чогось прекрасного.

    Потрапляючи до школи після дитячого садка, дитина зустрічається з іншим видом діяльності – навчанням. Але гра залишається важливим засобом не лише відпочинку, а й творчого пізнання життя. Ігрова позиція – могутній засіб виховного впливу на дітей. У процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджувалися, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші учні.

Ігрові форми навчання дозволяють використовувати всі рівні за­своєння знань: від відтворювальної діяльності через перетворювальну до головної мети — творчо-пошу­кової діяльності.

     У дидактичних іграх діти спостерігають, порівнюють, класифікують предмети за певними ознаками, виконують аналіз й синтез, абстрагуються від несуттєвих ознак, роблять узагальнення. Багато ігор вимагають уміння висловлювати свою думку в зв’язній і зрозумілій формі, використовуючи математичну термінологію.

    Використання  гри дозволяє зекономити час на уроці, привча­є учнів працювати в парах і гру­пах, дає можливість не тільки уза­гальнювати знання учнів і фор­мувати вміння, а й перевірити рівень сформованості практичних навичок. Результати показують, що застосування  гри як окре­мого виду роботи — це не тільки підвищення якості знань учнів, а й підвищення інтересу учнів до вивчення математики, зміцнення учня як рівноправної особистості, здатної до самореалізації.

Конфуцій зазначав: «Учень і вчи­тель ростуть разом». Ігрові форми уроку дозволяють рости як учням, так і вчителю.

Технологія універсальна. Будь-яку названу організаційну форму, легко відтворити. Це форма, яку вчитель - предметник може напов­нити своїм змістом, використо­вуючи її для розумового розвитку. Творчість у навчанні починається зі зруйнування стереотипів.

        Добираючи ігри, продумуючи ігрову ситуацію, необхідно обов’язково поєднувати два елементи – пізнавальний та ігровий. Створюючи ігрову ситуацію відповідно до змісту програми, вчитель повинен чітко спланувати діяльність учнів, спрямовувати її на досягнення поставленої мети. Коли визначено певне завдання, учитель надає йому ігрового задуму, накреслює ігрові дії. Власне ігровий задум, який спонукає учнів до гри, і є основою ігрової ситуації. Через ігровий задум виникає інтерес до гри. А коли з’являється особиста зацікавленість, виникає й активність і творчі думки, і дії, і переживання за себе, команду чи весь колектив – усе без чого не можлива ігрова діяльність.

    Коли вчитель використовує на уроці елементи гри, то в класі створюються доброзичлива обстановка, бадьорий настрій, бажання вчитися. Плануючи урок, учитель має зважати на вік учнів, добираючи ігри, які були б їм цікаві і зрозумілі.

    Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між учителем і учнем.

Задовольняючи свою природну невсипущу потребу в діяльності, в процесі гри дитина “добудовує” в уяві все, що недоступне їй у навколишній дійсності, в захопленні не помічає, що вчиться – пізнає нове, запам’ятовує, орієнтується в різних ситуаціях, поглиблює набутий раніше досвід порівнює запас уявлень, понять, розвиває фантазію.

    У грі найповніше проявляються індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності дітей.

Експертна оцінка:

1)  Визначено місце дидактичних ігор та ігрових ситуацій у системі інших видів діяльності на уроці;

2) Доцільність використання їх на різних етапах вивчення різноманітного за характером навчального матеріалу;

в) Розроблені методики проведення дидактичних ігор з урахуваннями дидактичної мети уроку та рівня підготовленості учнів;

3) Розглянуті вимоги до змісту ігрової діяльності у світлі ідей розвивального навчання;

4) Передбачені способи стимулювання учнів, заохочення в процесі гри тих, хто найбільше відзначився, а також для підбадьорення відстаючих. 

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!

 sait upravlinna

Управління освіти Миколаївської міської ради

min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Ми - на Facebook

fasebook

 https://www.facebook.com/groups/1594740010876749

 DIYA

ДІЯ. Цифрова освіта

Vse ukr_onlain

Всеукраїнська школа онлайн

 

 


Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
110
530
1871
10927
134312
3.139.70.131
9
0
9
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку

hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom betdogاباحي عربيايباحيbetebetvozolacik hatÜmraniye EscortMostbetcasibom国产线播放免费人成视频播放casibomcasibomjojobetbettilt yeni girişbetticket yeni girişvegabet yeni girişbetpublic yeni girişshowbet yeni girişsetrabet yeni girişBetofficePusulabetholiganbetsupertotobet girişmatbettipobetxslotxslot girişxslot girişsahabethilbet girişcasibomkralbetcasibomnakitbahisbets10mobilbahis国产线播放免费人成视频播放starzbetbetisttipobet girişonwin girişmatadorbet girişsahabet girişstarzbet girişbetpublic girişsupertotobet girişfixbet girişxslot girişbetmatik girişbetkom girişmariobet giriştarafbet giriş1xbet girişgrandpashabet girişmarsbahis girişbycasino girişbetturkey giriştipobetonwinmatadorbetsahabetstarzbetbetpublicsupertotobetfixbetxslotbetmatikbetkommariobettarafbetbahiscom1xbetgrandpashabetmarsbahisbycasinobetturkeydumanbetbetturkeybetturkeybetparkstarzbetmariobettipobet girişonwin girişmatadorbet girişsahabet girişstarzbet girişbetpublic girişbetpublic girişsupertotobet girişfixbet girişxslot girişbetkom girişmariobet giriştarafbet girişbahiscom giriş1xbet girişgrandpashabet girişmarsbahis girişbycasino girişbetturkey girişhitbetperabetcasino seocasibomonwinxslotparibahismarsbahismarsbahisdinamobet girisjojobetefesbetbetine girisbaywin twitterbetkomjojobetjojobetMarsbahis Girişjojobetpusulabet giriştumbettümbettümbetjojobetcasıbomdinamobetcasibomtümbet giriştümbetbetorspinbaywinbayspinbettiltbetboomavibetcasibomstarzbetcasibomJojobet GirişgalabetjojobettarafbetcasibomkavbetvdcasinolunabetbahiscomKonak escortbetebet twittersahabetstarzbet twitterstarzbetparibahisvbet twitterbets10onwincasibomgrandpashabettruvabetcasibomtümbetbettiltholiganbetbaywinbayspinDeneme bonusu veren sitelertarafbetmeritkingtümbetjojobettarafbetstarzbetgrandpashabetjojobetxslot