imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 22
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

/**/
Меню сайту
Енциклопедія безпеки
ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Медіатор
Дорожній рух
Булінг і насилля
Небезпека у побуті і навколишньому середовищі
Запобігти Врятувати Допомогти
Правова допомога
Заводський РВ ММУ України в Миколаївській області
Охорона праці
Нормативна база
Дистанційне навчання
Предметні спільноти
спільнота учителів іноземних мов
портфоліо спільноти учителів іноземних мов
спільнота учителів суспільних дисциплін
портфоліо спільноти учителів суспільних дисциплін
з досвіду роботи вчителів
спільнота учителів природничо-математичних дисциплін
портфоліо спільноти учителів природничо-математичних дисциплін
нормативні документи
корисні посилання
творчість наших учнів
корисні поради
спільнота учителів початкових класів
портфоліо спільноти учителів початкових класів
корисні посилання
портфоліо вчителів
нормативні документи
дитячі та професійні конкурси
оголошення
новини кафедри
спільнота учителів української філології
портфоліо спільноти учителів української філології
я знаю силу слова
спільнота учителів фізичної культури та технологій
портфоліо спільноти учителів фізичної культури та технологій
корисні посилання
нормативні документи
на допомогу вчителю
кафедральний вісник
Шкільний ютуб канал
Сайти вчителів
Вільне опитування

Литвиненко Олена Олександрівна

 

Lutvinenko

Литвиненко Олена Олександрівна

вчитель математики вищої категорії,  вчитель - методист


 

 

Інформація про автора

Прізвище, ім’я, по батькові:

Литвиненко О.О.

Рік народження: 1968

Освіта: вища

Фах: учитель математики та фізики

Звання, нагороди: звання «вчитель - методист»; Грамота управління освіти Миколаївської міської ради

Посада: учитель математики

Педагогічний стаж: 22 роки

Адреса досвіду: Миколаївська СЗОШ № 22  2011 – 2012 н.р.

Тема: Розвиток пізнавальної активності та творчих здібностей учнів шляхом індивідуального та диференційованого навчання

 на уроках математики.

Ким і коли вивчався досвід:    Казимиренко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Миколаївської СЗОШ № 22; Манзарук С.М. – методист математики і фізики НМЦ

Ідея досвіду: застосування на уроках елементів технології диференційованого та індивідуального навчання створює умови для розвитку творчих здібностей учнів всіх рівнів розвитку.

Мета: актуальною на сучасному етапі розвитку освіти є робота вчителя, який працює у напрямку організації навчально-виховного процесу щодо пріоритетності розвитку творчої особистості учня. Метою  роботи є – показати як можна організувати процес навчання, який буде сприяти розвитку творчих здібностей учнів з врахуванням їх індивідуальних можливостей.

Короткий зміст:    Мета диференціації – навчання кожного на рівні його можливостей, здібностей, - адаптації навчання до особливостей різних груп учнів

До позитивних аспектів застосування диференційованого підходу слід віднести наступні:

-      виключається можливість «урівнювати» дітей;

-      у вчителя з’являється можливість допомагати  слабому, приділяти увагу сильному;

 -    реалізується  бажання сильних учнів швидше   просуватися в навчанні;

-    підвищується рівень « Я- концепції»: сильні стверджуються в своїх здібностях, слабкі отримують  можливість пережити успіх від навчання, позбавитись комплексу  неповноцінності;

- в групі де зібрані однакові діти, дитині навчатися легше.

    Групи слід формувати за рівнем навченості  та швидкістю засвоєння навчального матеріалу. Зручно виділити три групи: «В»- з високим рівнем навченості та швидкістю засвоєння навчального матеріалу; «Б»- відповідно з середнім,а «А»- з низьким.

   Створення різнорівневих груп інколи призводить до нарікань батьків та самих учнів. Для того, щоб їх уникнути необхідно провести підготовчу роботу. Під час проведення уроків, метою яких є формування певних навичок використовую такий прийом. Після колективного виконання певних завдань задаю вправу для самостійної роботи, по закінченню часу здійснюємо перевірку ( для якої частіше застосовую комп’ютер ). Ті учні, які виконали завдання правильно – створюють групу «В». Вони отримують завдання для подальшої роботи, яка весь час перевіряється. З іншими учнями продовжуємо працювати разом. Після виконання ряду вправ, знову пропоную завдання для самостійної роботи. Ті учні, які все виконали правильно утворюють групу «Б», отримують завдання і працюють над його виконанням, тим самим дають можливість мені спілкуватися з учнями, що утворили групу «А».  Протягом кількох уроків ( до написання контрольної чи самостійної роботи) учні працюють за рівнями тих груп, до яких вони потрапили.

   Треба зауважити, що учні повинні знати – на них «ярлики ніхто не вішає». При написанні контрольної  або іншої письмової роботи учні знають, що рівень цієї роботи вони обирають самостійно. Проте, як показує практика, він співпадає з тим рівнем по якому вони працювали протягом уроків. А якщо вони відчують, що зможуть виконати завдання рівня вище за свій, то можуть спробувати. Якщо спроба буде вдалою, я завжди її оціню і підтримаю учня. Адже головна мета нашої роботи – розвиток знань і вмінь учня, підняття їх на більш високий рівень.

   Така робота вимагає на підготовку вчителя більше часу, але вона того варта. Такий підхід сприяє підготовці здібних дітей до участі у олімпіадах, конкурсах, зростає зацікавленість дітей предметом. На таких уроках добре спрацьовує технологія «Створення ситуації успіху», що сприяє підвищенню самооцінки учнів. В додатках  запропоновано конспекти  уроків, де відбувся розподіл на групи.

Експертна оцінка: •   диференціація повинна бути добровільною як для учня, так і для вчителя;

•      у процесі навчання учень та вчитель повинні бути рівноправними. Ця вимога є запорукою діалогу в процесі  навчання не тільки між учителем та учнем, а й між підручником та учнем, а також між учнями безпосередньо;

•      важливою вимогою до гуманного диференційованого навчання є орієнтація на психологічні особливості учнів;

•      необхідно враховувати та  застосовувати прогресивні методи навчання;

•      вчитель повинен не тільки вкласти в голови учнів певну суму знань, а й навчити учня орієнтуватися в математиці як   складовій загальнокультурної діяльності людини.

   Отже, можна зауважити:  майбутнє викладання математики полягає саме у філософії викладання, в основі якого виявлення потреб учнів та їх задоволення, діалог з учнями, гуманна диференціація та індивідуалізація навчання.  А основою є бажання вчителя йти до учня і знову повертатися, не відходячи від нього, повертатися до учня і одночасно бачити   його таким, яким він може стати.

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!

 sait upravlinna

Управління освіти Миколаївської міської ради

min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Ми - на Facebook

fasebook

 https://www.facebook.com/groups/1594740010876749

 DIYA

ДІЯ. Цифрова освіта

Vse ukr_onlain

Всеукраїнська школа онлайн

 

 


Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
193
702
2666
10615
238593
18.224.30.113
25
0
25
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку

hacklink al dizi film izle film izle yabancı dizi izle fethiye escort bayan escort - vip elit escort erotik film izle hack forum türk ifşa the prepared organik hit betebethttps://teknolojilola.com.tr/vozol-gear-power-20000-satis-sitesi/Ümraniye Escortbettilt güncelbetturkeystarzbetstarzbetDeneme Bonusu Veren Sitelerhttps://12betno1.com/zlibrarycasibomxslottümbetJojobetMeritking güncel giriş adresiultrabet girişMostbetiptvjojobet giriş günceljojobet giriş güncelMostbet KZ скачать betgitOnwinistanbul escortSüpertotobetSüpertotobetcasibom773casinolevant 2024casinolevant 2024sahabetsahabetimajbetmatbetsahabetsahabetjojobetholiganbetsekabetonwindizipalmeritking girişdeneme bonusu veren sitelercasibompusulabetcasibomselçuksportsonwinbettiltganobetonwinextrabetzbahis girişcasibom girişimajbet girişdeneme bonusu veren sitelercasibom girişCanlı bahis siteleritürkçe pornonewcratoscasibom giriş güncelsekabet twitterWindows LisansmeritkingcasibomSüpertotobetmarsbahisonwinsms onay sanal numara whattsap onay extrabet güncel girişÜmraniye escortMostbetbahiscasinocasibomcasibommeritkingcasibom girişmeritking cumaselçuksportstaraftarium24canlı maç izlepusulabetGrandpashabetGrandpashabetextrabetwbahis girişcasibom girişhttps://mangavagabond.online/de/map.phphttps://mangavagabond.online/de/extrabetextrabet girişextrabet girişextrabetpornmktrc thxsqcasibomholiganbetbetcio girişmeritking girişextrabet girişmeritking girişmeritkingmeritking girişmeritking güncel girişvirabet girişbetnanomeritking girişmeritkingholiganbetjojobetmarsbahisdumanbet girişmeritkingCasibomcasibomimajbetlunabetsahabetsahabetsahabetsahabetsahabetbetkomlunabetbetturkey girişcasibombetgaranticasibomgrandpashabet girişcasibombetnanocasibomcasibom girişküçükçekmece escortbeşiktaş escortkayaşehir escortsefaköy escortpadişahbetsophie rain leaksekabetsekabet güncel girişsekabet girişcasibomCASİBOMcasibom girişjojobetjojobetcasibomtaraftarium24taraftariummeritkingvbet