imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 22
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

/**/
Меню сайту
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Енциклопедія безпеки
ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Медіатор
Дорожній рух
Булінг і насилля
Небезпека у побуті і навколишньому середовищі
Запобігти Врятувати Допомогти
Правова допомога
Заводський РВ ММУ України в Миколаївській області
Охорона праці
Нормативна база
Дистанційне навчання
Предметні спільноти
спільнота учителів іноземних мов
портфоліо спільноти учителів іноземних мов
спільнота учителів суспільних дисциплін
портфоліо спільноти учителів суспільних дисциплін
з досвіду роботи вчителів
спільнота учителів природничо-математичних дисциплін
портфоліо спільноти учителів природничо-математичних дисциплін
нормативні документи
корисні посилання
творчість наших учнів
корисні поради
спільнота учителів початкових класів
портфоліо спільноти учителів початкових класів
корисні посилання
портфоліо вчителів
нормативні документи
дитячі та професійні конкурси
оголошення
новини кафедри
спільнота учителів української філології
портфоліо спільноти учителів української філології
я знаю силу слова
спільнота учителів фізичної культури та технологій
портфоліо спільноти учителів фізичної культури та технологій
корисні посилання
нормативні документи
на допомогу вчителю
кафедральний вісник
Шкільний ютуб канал
Сайти вчителів
Вільне опитування

Первова Марина

126


Первова Марина Марківна

зав. кафедрою іноземної філології,

вчитель англійської мови вищої категорії,

вчитель-методист

 

1. Інформація про автора

Прізвище, ім’я, по батькові: Первова Марина Марківна

Рік народження: 1964

Фах: учитель англійської мови

Звання, нагороди: звання «учитель-методист», грамоти управління освіти виконкому Миколаївської міської ради, Почесні грамоти обласної ради, 5-разовий регіональний переможець, національний переможець Українсько-Американської програми “Премії за досягнення в викладанні англійської мови”, стажування в США, виступ на міжніродній конференції в м.Колумбія, Південная Кароліна, 2002 р.; 2-разовий півфіналіст програми “Партнерство в освіті”, 2002, 2004 р.; 3-разовий номінант Всеукраїнського конкурсу “Панорама творчих уроків – 2005, 2006, 2007”; національний переможець конкурсу “Панорама творчих уроків - 2008»; переможець міського етапу конкурсу «Вчитель року -1997», грамота Міністерства освіти і науки України, присвоєно звання “Кращий педагогічний працівник» в номінації «вчитель англійської мови», 2008 р.; переможець І, ІІ етапів, «дипломант» ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2009».

Педагогічний стаж: 19 років.

Посада: вчитель англ.мови вищої категорії, вчитель-методист, зав.кафедрою іноземної філології.

Адреса досвіду: Миколаївська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1-го класу.

   2. Інформація про досвід

Тема: розвиток іншомовної комунікативної компетенції учнів шляхом впровадження інноваційних технологій як засіб формування особистості.

Ким і коли вивчався досвід: заступником директора з навчально-виховної роботи Колесник І.І. - 2008-2009 навч.рік .

Ідея досвіду: розвиток комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови, занурення дітей у різноманітні ситуації, близькі до життєвих реалій; спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації; перетворення репродуктивного навчання на цікавий життєтворчий процес активного діалогу учителя з учнем, учня з іншим учнем, учня з учителем та реагування на свого співрозмовника.

Мета: навчити учнів коректно використовувати   граматичні, лексичні, семантичні структури англійської мови в комунікативно-зорієнтованих ситуаціях; активізувати навички усного мовлення для автентичного спілкування з носіями мови; ознайомити учнів з культурною спадщиною англомовних країн; виховувати компетентну особистість, гідного громадянина демократичного суспільства.

         Короткий зміст: Сучасний зміст іншомовної освіти має рівневий харак­тер і зорієнтований на вимоги до володіння іноземної мови в системі рівневих стандартів Ради Європи. Ви­значені цілі навчання відповідно до сучасних завдань навчання зорієнтовані на розвиток іншомовної комуні­кативної компетенції (мовленнєвої, мовної, соціокультурної, навчально-пізнавальної) та розвиток і вихован­ня учнів засобами іноземної мови. (Про вивчення іноземних мов у 2008-2009 році. Англійська мова і література № 22-23, серпень 2008 року).

Впровадження в практику навчання іноземних мов комунікативно-орієнтованого підходу було здійснено з метою збереження і збагачення багатої мовної і культурної спадщини різних народів, для інтенсивного обміну науково-технічною інформацією, досягненнями в галузі культури, підвищення мобільності людей. Визначальним принципом цього підходу є орієнтація на оволодіння мовою як засобом спілкування в реальних життєвих ситуаціях, які дозволяють вільно орієнтуватись і комфортно почуватись у країні, мова якої вивчається.

Актуальність досвіду полягає в тому, що іншомовна комунікативна компетенція учнів виконує вирішальну роль в реалізації практичної мети навчання іноземної мови та освіти в цілому. Сьогодення змінює саму філософію освіти та її акценти. Інтеграція України в Євросоюз, входження нашої країни до Ради Європи у 1996 році стали поштовхом до зміни пріоритетів сучасної освіти: перетворення учня з носія академічних знань у людину активну, компетентну, соціально пристосовану, налаштовану не лише на спілкування щодо обміну інформацією, а й на соціалізацію в суспільстві з метою практичного використання здобутих знань. Нормативні та базові документи (Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі, навчальні програми з іноземних мов) направлені на формування всебічно розвиненої особистості, підготовленої та пристосованої до умов гуманізації і демократизації суспільства.

Виконуючи свою функцію як головного засобу спілкування, іншомовна комунікативна компетенція в той же час сприяє особистісному розвитку учня в контексті «полілогу культур».

Вибір саме такої теми педагогічного досвіду був зумовлений:

проблемою коректного відображення учнями комунікативних ситуацій, близьких до життєвих реалій;

використанням певних лексичних одиниць і відповідних до ситуації спілкування стилістичних структур;

необізнаністю учнів з вибором вірної стратегії спілкування, норм поведінки й етикету відповідно до культурних особливостей носія мови;

темою методичного об’єднання вчителів кафедри іноземних мов, а саме «Розвиток навчальних компетенцій школярів через впровадження інноваційних технологій»;

апробацією нових підручників видавництва Pearson Education LONGMAN.

                      Cаме інноваційні технології реалізації педагогічної ідеї допомагають зробити процес навчання інтенсивнішим на основі виконання дітьми різних завдань, зумовлюють краще та глибше розуміння матеріалу, що вивчається, розширюють можливості диференціації завдань за рівнем складності, підвищують мотивацію вивчення навчального предмету та зацікавленість ним. Ці технології породжують позитивне ставлення до процесу навчання.

1) Розминки на початку уроку

2)Іншомовну комунікативну компетенцію доцільно розвивати через прислів’я та приказки

3) Проблемні ситуації

4) Комунікативно-орієнтовані ситуації

5) Іншомовна комунікативна компетенція формується через опорні схеми.

6) Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови

7) Дискусія передбачає різноманітність навчальних технологій.

8) Навчання іншомовної комунікативної компетенції відбувається шляхом групової роботи

9) Рольова гра і драматизація вдосконалюють іншомовну комунікативну компетенцію і є найулюбленішими формами роботи школярів.

10) Формування всіх компонентів комунікативної компетенції учня (лінгвістична, соціолінгвістична, дискурсивна, соціокультурна, стратегічна) здійснюється через сприйняття аудіо/відео матеріалів

11) Запозичення американського досвіду під час стажування у Державному університеті штату Монтана, Боузмен, США

Експертна оцінка: Враховуючи всі ці провідні види діяльності, вчитель має моделювати мовленнєві ситуації для тренінгу у спілкуванні, коректно й позитивно коментувати оцінки, створювати ситуації успіху для кожного, хто навчається, розвивати позитивне ставлення до мови. Формуючи іншомовну комунікативну компетенцію, учитель не просто повідомляє знання, але й організує пізнавальну діяльність учнів, створює умови для висловлення власної думки, ставлення до матеріалу, що вивчається, співвідносячи його з соціумом.

Отже, освіченість, інтелект особистості, здатність постійно самовдосконалюватися, прагнути творчого підходу до вирішення проблем стають визначальною передумовою успіху нашого суспільства, прогресу цивілізації в цілому.

Запропоновано систему роботи над розвитком комунікативної компетенції учнів. Використання ППД дає змогу сформувати особистість з міцними заннями й пізнавальним досвідом, високим рівнем комунікатвної компетентності, стійким прагненням удосконалювати іншомовні вміння та навички, розвивати творчі здібності учнів.

Схвалено (ким, коли):

Заходи щодо розповсюдження досвіду:

1) виступ на методичному об’єднанні кафедри іноземної філології – березень 2009

2) виступ на заключній педраді з презентацією власного педагогічного досвіду – квітень 2009

3) виступ на методактиві при МОІППО – вересень 2009 р.

4) виступ перед майбутніми учасниками конкурсу «Учитель року-2010» - жовтень 2009

5) демонстрація відкритого уроку для вчителів міста 30.09.09 (5-Г клас).

6) проведення семінару-практикуму для вчителів міста та області (курси підвищення кваліфікації) – листопад-грудень 2009 р.

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!

 sait upravlinna

Управління освіти Миколаївської міської ради

min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Ми - на Facebook

fasebook

 https://www.facebook.com/groups/1594740010876749

 DIYA

ДІЯ. Цифрова освіта

Vse ukr_onlain

Всеукраїнська школа онлайн

 

 


Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
24
530
1785
10841
134226
3.15.27.232
8
0
8
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку

hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom betdogاباحي عربيايباحيbetebetvozolacik hatÜmraniye EscortMostbetcasibom国产线播放免费人成视频播放casibomcasibomJojobetjojobetbettilt yeni girişbetticket yeni girişvegabet yeni girişbetpublic yeni girişshowbet yeni girişsetrabet yeni girişBetofficePusulabetholiganbetsupertotobet girişmatbettipobetxslotxslot girişxslot girişsahabethilbet girişcasibomkralbetcasibomnakitbahisbets10mobilbahis国产线播放免费人成视频播放starzbetcasibomwedden op voetbalbetisttipobet girişonwin girişmatadorbet girişsahabet girişstarzbet girişbetpublic girişsupertotobet girişfixbet girişxslot girişbetmatik girişbetkom girişmariobet giriştarafbet giriş1xbet girişgrandpashabet girişmarsbahis girişbycasino girişbetturkey giriştipobetonwinmatadorbetsahabetstarzbetbetpublicsupertotobetfixbetxslotbetmatikbetkommariobettarafbetbahiscom1xbetgrandpashabetmarsbahisbycasinobetturkeydumanbetbetturkeybetturkeybetparkstarzbetmariobettipobet girişonwin girişmatadorbet girişsahabet girişstarzbet girişbetpublic girişbetpublic girişsupertotobet girişfixbet girişxslot girişbetkom girişmariobet giriştarafbet girişbahiscom giriş1xbet girişgrandpashabet girişmarsbahis girişbycasino girişbetturkey girişhitbetperabetcasino seocasibomonwinxslotparibahismarsbahismarsbahisdinamobet girisjojobetefesbetbetine girisbaywin twitterbetkomdumanbetjojobetMarsbahis Girişjojobetpusulabet giriştumbettümbettümbetjojobetcasıbomdinamobetcasibomtümbet giriştümbetbetorspinbaywinbayspinbettiltbetboomavibetcasibomstarzbetcasibomJojobet GirişgalabetjojobettarafbetcasibomkavbetvdcasinolunabetbahiscomKonak escortbetebet twittersahabetbetpark twitterbetparkparibahisvbet twitterbets10onwincasibomgrandpashabettruvabetcasibomtümbetbettiltholiganbetbaywinbayspinDeneme bonusu veren sitelertarafbetmeritkingtümbetjojobettarafbetstarzbetgrandpashabetjojobet