imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 22
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

/**/
Меню сайту
Енциклопедія безпеки
ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Медіатор
Дорожній рух
Булінг і насилля
Небезпека у побуті і навколишньому середовищі
Запобігти Врятувати Допомогти
Правова допомога
Заводський РВ ММУ України в Миколаївській області
Охорона праці
Нормативна база
Дистанційне навчання
Предметні спільноти
спільнота учителів іноземних мов
портфоліо спільноти учителів іноземних мов
спільнота учителів суспільних дисциплін
портфоліо спільноти учителів суспільних дисциплін
з досвіду роботи вчителів
спільнота учителів природничо-математичних дисциплін
портфоліо спільноти учителів природничо-математичних дисциплін
нормативні документи
корисні посилання
творчість наших учнів
корисні поради
спільнота учителів початкових класів
портфоліо спільноти учителів початкових класів
корисні посилання
портфоліо вчителів
нормативні документи
дитячі та професійні конкурси
оголошення
новини кафедри
спільнота учителів української філології
портфоліо спільноти учителів української філології
я знаю силу слова
спільнота учителів фізичної культури та технологій
портфоліо спільноти учителів фізичної культури та технологій
корисні посилання
нормативні документи
на допомогу вчителю
кафедральний вісник
Шкільний ютуб канал
Сайти вчителів
Вільне опитування

Ліпатникова Світлана



Ліпатникова Світлана Володимирівна

заступник директора з НВР

вчитель світової літератури вищої категорії,

вчитель-методист

1.Інформація про автора  

Прізвище, ім’я, по батькові: Ліпатникова Світлана Володимирівна

Рік народження: 1965

Освіта: вища

Фах: учитель російської мови та літератури

Звання, нагороди: звання «Вчитель-методист», Грамота облдержадміністрації, Грамота управління освіти і науки облдержадміністрації, обкому профспілки працівників освіти і науки України

Посада: учитель світової літератури, заступник директора з НВР Миколаївської СЗОШ №22

Педагогічний стаж: 27 років

Адреса досвіду: Миколаївська СЗОШ №22, кафедра суспільно-гуманітарних та розвиваючих дисциплін

2. Інформація про досвід

Тема: «Розвиток внутрішньої мотивації та рефлексії учнів під час літературного аналізу як засіб формування творчого читача».

Ким і коли вивчався досвід: 2013-2014 рр., Гайченко О.В., методист Миколаївського науково-методичного центру, Євтушенко Л.Е., завідуюча предметною кафедрою Миколаївської СЗОШ № 22.

Ідея досвіду:

створення атмосфери, сприятливої для розвитку сталої внутрішньої мотивації та рефлексії, що сприяє розвитку читацького інтересу і читацької культури учнів.

Мета:

розкриття умов активізації розумової діяльності учнів у процесі навчання світової літератури, з’ясування особливостей процесу управління навчальною діяльністю учнів на основі мотивації та рефлексії. Визначити методи, прийоми, способи розвитку творчих здібностей учнів, систему завдань з формування творчого читача на уроках літератури.

Короткий зміст:

розвиток пізнавального інтересу учнів вчитель здійснює різноманітними методами стимулювання та мотивації навчально - пізнавальної діяльності. Чільне місце посідають перцептивні методи навчання: словесні, наочні, практичні. Серед гностичних методів результативним є використання проблемно-пошукового методу, за допомогою якого здійснюється активізація розумової діяльності учнів на всіх етапах уроку. Значну увагу вчитель приділяє формуванню логічного мислення, використовуючи методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Враховуючи індивідуальні особливості мислення учнів, націлює їхню діяльність на самостійний пошук розв'язання проблеми, активізацію розумової та творчої діяльності учнів на уроках світової літератури. Розкрито умови розумового розвитку учнів та переваги організації навчання на основі мотивації навчально-пізнавальної діяльності, запропоновано поради щодо використання рефлексії.

 Даний ППД ґрунтується на використанні технологій розвитку критичного мислення, теорії розв’язання дослідницько-пошукових задач, технології проблемного, інтерактивного, проектного та особистісно-орієнтованого навчання.

Для реалізації запропонованої моделі вчитель використовує в своїй діяльності такі методи, прийоми та форми організації навчальної діяльності учнів, що сприяють підвищенню мотивації учнів до навчання.

Формуванню навичок самостійної навчальної діяльності учнів сприяє:

-     створення атмосфери комфорту, впевненості у собі, власній значущості за допомогою системи завдань та запитань, які дозволяють забезпечити особистісне цілепокладання кожного учня, визначити обсяг, глибину дійсно важливого для них змісту;

-     використання системи завдань, яка дозволяє забезпечити практичну спрямованість навчання, формування й розвиток навичок дослідницької діяльності, оволодіння учнями способами й методами пізнання.

Така комплексна методична підготовка учнів спрямована на забезпечення творчого характеру процесу вивчення літератури, зокрема розвитку навичок літературного аналізу відповідно до нових Державних стандартів.

Висновки та рекомендації:

даний ППД має загальнометодичний рівень. Його результати стійкі й стабільні протягом декількох років, мають практичну значущість при організації навчально-виховного процесу, для методики викладання.

Запропонована модель дозволяє забезпечити практичну спрямованість навчання; активну позицію учня в навчанні; сприяє формуванню й розвитку навчально-пізнавальної компетенції учнів. Позитивні результати дозволяють говорити про можливість використання ППД педагогами не лише світової, а й української літератури. За умови раціонального відбору, відповідно до вікових особливостей, методів і прийомів активізації самостійної пізнавальної діяльності досвід може бути використаний у 5-11 класах.

Умовами використання даного ППД є: знання й володіння вчителем технологією формування критичного мислення, проектною й інтерактивною технологіями, методикою постановки дослідницьких задач і створення ситуації успіху для кожного учня на рівні практичного застосування; наявність партнерських стосунків у системі «вчитель-учень», «учень - учень».

Результативність:

Рівень навчальних досягнень кожного учня (рівень навченості) протягом останніх трьох років максимально відповідає природнім задаткам, здібностям (рівень навчаємості). Два роки поспіль вчитель має переможців міського етапу олімпіади зі світової літератури.

Форма узагальнення:

брошура, шкільні методичні видання, публікація у фахових виданнях.

Схвалено:

науково-методичною радою Миколаївської СЗОШ №22 у 2013 році, Миколаївським науково-методичним центром, МОІППО у 2014 році.

Заходи щодо розповсюдження:

досвід роботи з теми був представлений на засіданні педради.

 

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!

 sait upravlinna

Управління освіти Миколаївської міської ради

min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Ми - на Facebook

fasebook

 https://www.facebook.com/groups/1594740010876749

 DIYA

ДІЯ. Цифрова освіта

Vse ukr_onlain

Всеукраїнська школа онлайн

 

 


Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
295
702
2768
10717
238695
3.138.32.53
27
0
27
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку

hacklink al dizi film izle film izle yabancı dizi izle fethiye escort bayan escort - vip elit escort erotik film izle hack forum türk ifşa the prepared organik hit betebethttps://teknolojilola.com.tr/vozol-gear-power-20000-satis-sitesi/Ümraniye Escortbettilt güncelbetturkeystarzbetstarzbetDeneme Bonusu Veren Sitelerhttps://12betno1.com/zlibrarycasibomxslotbetmarino girişJojobetMeritking güncel giriş adresiultrabet girişMostbetiptvjojobet giriş günceljojobet giriş güncelMostbet KZ скачать betgitOnwinistanbul escortOnwinSüpertotobetcasibom773casinolevant 2024casinolevant 2024sahabetsahabetimajbetmatbetsahabetsahabetjojobetholiganbetsekabetonwindizipalmeritking girişdeneme bonusu veren sitelercasibompusulabetcasibomselçuksportsjojobetbettiltganobetjojobetextrabetzbahis girişcasibom girişimajbet girişdeneme bonusu veren sitelercasibom girişCanlı bahis sitelerideneme bonusu veren sitelernewcratoscasibom giriş güncelsekabet twitterWindows LisansmeritkingcasibomCasinolevantmarsbahisonwinsms onay sanal numara whattsap onay extrabet güncel girişOnwinMostbetbahiscasinocasibomcasibommeritkingmatbet girişmeritking cumaselçuksportstaraftarium24canlı maç izlepusulabetGrandpashabetGrandpashabetextrabetwbahis girişcasibom girişhttps://mangavagabond.online/de/map.phphttps://mangavagabond.online/de/extrabetextrabet girişextrabet girişextrabetpornijbgc oukvvcasibomholiganbetbetcio girişmeritking girişextrabet girişmeritking girişmeritkingmeritking girişmeritking güncel girişvirabet girişbetnanomeritking girişmeritkingholiganbetjojobetmarsbahisdumanbet girişmeritkingCasibomcasibomimajbetlunabetsahabetsahabetsahabetsahabetsahabetbetkomlunabetbetturkey girişcasibommatbet girişgrandpashabet girişbetnanocasibomcasibom girişküçükçekmece escortbeşiktaş escortkayaşehir escortsefaköy escortsetrabetsophie rainsekabetsekabet güncel girişsekabet girişcasibomCASİBOMcasibom girişjojobetjojobetcasibomtaraftarium24taraftariummeritkingvbetmatadorbet