- Деталі
-
Категорія: Шкільний практичний психолог
-
Опубліковано: Четвер, 20 квітня 2023, 21:16
-
Перегляди: 346
Інформаційна кампанія «Україна без барʹєрів»
Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні за ініціативи Олени Зеленської
Стратегічні цілі стратегії
Стратегічна ціль комунікації – побудова обізнаності про нову суспільну цінність «безбар’єрність» і розуміння її різноманіття.
Ключове повідомлення має бути конкретним і персоніфікованим, спрямованим на подолання бар'єрів у суспільстві: забобони, упередження, нетолерантність, робота із супротивом, тобто подолання бар'єрів психологічних. Для соціальних мереж слід акцентувати на конкретних прикладах і користі на персональному рівні користувачів послуг.
Принципи комунікації мають будуватися на просуванні позитивних прикладів із діяльності установ, життя громад, органів самоврядування, конкретних історіях успіху. Для соціальних мереж акцент має робитися на storytelling.
Канали комунікації:
- такі, що забезпечують широке охоплення аудиторі. ТВ (спецпрограми і пряма соціальна реклама), соціальні мережі, диджітал просування, зовнішня реклама (точково, в проблемних містах),
- такі, що сприяють поясненню, комплексному висвітленню теми, а також підвищення її використовуваності в щоденному лексиконі: ЗМІ, ньюзмейкери та лідери думок.
Рівень комунікації: національний та регіональний.
Комунікаційна стратегія
Безбар'єрність є суспільною нормою, в рамках якої кожну людину приймають, поважають і цінують незалежно від походження, статі, віку, фізичних особливостей, трудової зайнятості, а при прийнятті рішень влада, бізнес, громада враховує інтереси всіх суспільних груп, в тому числі малочисельних.
В Україні забезпечуються рівні права та можливості для всіх людей реалізуватись, бути професійно зайнятим, пересуватись, отримувати сервіси, здобувати освіту, спілкуватись, відпочивати та розвиватись.
В Україні відкриті можливості для самореалізації, пересування, навчання, відпочинку та заробітку.
Мета комунікаційної стратегії
Комунікаційна стратегія спрямована на налагодження системної інформаційної взаємодії (комунікації) під час реалізації стратегічного курсу зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та підвищення рівня поінформованості українського суспільства щодо відповідних дій. У процесі інформаційної взаємодії (комунікації) з питань впровадження безбар’єрного середовища має бути побудована системна, цілеспрямована (орієнтована на результат та на інформаційні потреби цільових аудиторій), послідовна, комплексна, всебічна, цілісна, змістовна, глибинна, диференційована присутність наративу про безбар’єрність, як норму, в інформаційному просторі України.
Комунікаційна стратегія спрямована на підвищення рівня знання терміну безбар’єрність, підвищення рівня розділення цінності безбар’єрності і зниження рівня неготовності бути залученим у впровадження безбар’єрності.
Мета комунікаційної стратегії – забезпечення широкого знання про те, що таке безбар’єрність, точного розуміння її складових та прийняття її цінностей.
Завдання комунікаційної стратегії
Досягнення мети та очікуваного результату передбачає комунікаційний супровід, який має сформувати знання та розуміння поняття безбар’єрності, та, як результат, сформувати та закріпити безбар’єрність, як нову суспільну норму.
Завданням стратегії є комунікування процесу створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності до всіх сфер державної політики. Завданням стратегії є налагодження системи скоординованого і ефективного використання комунікаційних можливостей органів влади для забезпечення рівня знання терміну безбар’єрність, підвищення рівня розділення цінності безбар’єрності і зниження рівня неготовності бути залученим у впровадження безбар’єрності.
- Побудувати знання про безбар’єрність, як нову комплексну суспільну норму у самореалізації, зайнятості, пересуванні, сервісах, здобутті освіти, спілкуванні, дозвіллі, розвитку.
- Побудувати розуміння з чого складається безбар’єрність: фізична, інформаційна, освітня, економічна, цифрова, суспільно-громадянська, які можливості надає
- Залучити громадськість для підтримки безбар’єрності в Україні та прийняття її цінностей
- Забезпечити обізнаність громадян про дії та результати роботи органів влади для досягнення безбар’єрності
- Формувати позитивний імідж України, як країни без бар'єрів
Загальний наратив комунікаційної стратегії
Ми всі є невід’ємною частиною суспільства. Суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших особливостей, де кожному забезпечені однакові права, де враховуються інтереси різних груп та індивідів, де всі залучені до активного громадянського і культурного життя та приносять користь.
Безбар’єрна країна – це не відокремлена територія зі специфічними умовами для окремих людей і не сукупність вибіркових норм і правил. Це новий, вдосконалений формат співіснування рівних між собою людей, модель суспільства, в основі якої лежить соціальний егалітаризм – без обмежень, але з широким колом можливостей для кожного.
Наша кінцева мета – не навчити пристосовуватись і долати до бар’єри, а створити повністю вільний від них простір. Ми не створюємо окремі умови для людей з інвалідністю та маломобільних груп, молоді та пенсіонерів, чоловіків і жінок, а будуємо зручну, комфортну, зрозумілу та функціональну систему для всіх без виключення.
Саме тому тема безбар’єрності є актуальною для кожного, а тому повинна бути видимою, обговорюваною та підтримуватись тими, хто має політичну вагу. Важливими крокам у цьому напрямку стали запуск ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» і розроблення Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, що стосується освіти, роботи, соціального та культурного життя, для її реалізації.
Безбар’єрне середовище – це простір необмежених можливостей, в якому немає місця дискримінації та враховуються інтереси кожного.