- Деталі
-
Категорія: ППД
-
Опубліковано: Неділя, 16 грудня 2012, 15:41
-
Перегляди: 2965
Безнюк
Тетяна Валентинівна
вчитель англійської мови вищої категорії,
вчитель-методист
1. Інформація про автора
Прізвище, ім’я, по батькові: Безнюк Тетяна Валентинівна
Рік народження: 1969
Фах: учитель англійської мови
Звання, нагороди: звання «учитель-методист», грамоти управління освіти виконкому Миколаївської міської ради, 2-разовий регіональний переможець Українсько-Американської програми «Премії за досягнення в викладанні англійської мови», переможець міського етапу конкурсу «Вчитель року -2003».
Педагогічний стаж: 20 років.
Посада: вчитель англ. мови вищої категорії, вчитель-методист.
Адреса досвіду: Миколаївська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1-го класу.
2. Інформація про досвід
Тема: створення ситуації успіху на уроці через підтримання партнерського діалогу.
Ким і коли вивчався досвід: заступником директора з навчально-виховної роботи Мечет К.О. - 2010-2011 навч. рік .
Ідея досвіду: створення умов спільної творчої діяльності вчителя та учнів, що має для кожного з них особистісний зміст,встановлення відносин партнерства,які проявляються у взаємозв'язку і взаємовпливі,в узгодженості їх мовних вчинків,перетворення репродуктивного навчання на цікавий життєтворчий процес активного діалогу учителя з учнем, учня з іншим учнем, учня з учителем та реагування на свого співрозмовника.
Мета: забезпечити високий рівень мотивації навчання учнів, досягти взаєморозуміння між учителем і учнями: довіра, повага, справедливість, бажання працювати разом-головні пріоритети, підвищити рівень пізнавальної активності учнів, зацікавити учителя і учнів спільною працею на уроці: учні збагачуються новою цікавою інформацією, мають можливість виявити свої здібності, отримати визнання в класі; вчитель задоволений співпрацею з учнями, тим, що може віддати їм частку свого інтелектуального, духовного надбання та одержати позитивні результати.
Короткий зміст: Особливістю педагогічної творчості є те, що це завжди співтворчість, партнерство. Ідея, як правило, спочатку народжується у педагога, але її втілення обов'язково вимагає зустрічної активності його вихованців, а їх активність породжує нові педагогічні ідеї й задуми. Педагогіка співпраці має давні традиції. Вона заснована на ідеях рівності, партнерства, довіри і взаємної пошани один до одного.
Вищий рівень комунікативної співпраці вчителя з учнями досягається у тому випадку, коли не лише вихованці, але і іноді сам педагог не знають наперед готового вирішення і майбутнього результату. Тоді і виникає дійсно спільний пошук, в якому співпадають і цілі, і предмет, і характер діяльності сторін, що співпрацюють. Тому неможливо розвивати педагогічну творчість, не розвиваючи творчу діяльність дітей, не створюючи умов для їх індивідуального самовираження.
Лише в умовах спільної творчої діяльності вчителя та учнів, що має для кожного з них особистісний зміст,складається між ними відносини партнерства,які проявляються у взаємозв'язку і взаємовпливі,в узгодженості їх мовних вчинків. І за таких умов традиційний урок перетворюється на урок-діалог між учителем та учнями.