- Деталі
-
Категорія: портфоліо кафедри
-
Опубліковано: Вівторок, 11 вересня 2012, 12:45
-
Автор: Адміністрація
-
Перегляди: 3422
ЄВТУШЕНКО
ЛЮДМИЛА ЕДУАРДІВНА
учитель історії вищої категорії, учитель-методист
КАРТКА ОБЛІКУ
ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО
ДОСВІДУ
1.Інформація про автора
Прізвище, ім’я, по батькові: Євтушенко Людмила Едуардівна
Рік народження: 1960
Освіта: вища
Фах: учитель історії
Звання: «учитель - методист», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2008», грамота облдержадміністрації, Почесна грамота Кабінету Міністрів України (2008р.)
Педагогічний стаж: 30 років
Посада: учитель історії, етики
2. Інформація про досвід
Тема: Формування мотиваційної сфери учнів у самовихованні та самовдосконаленні
Ким і коли вивчався досвід: 2008-2009 рр. Заводськова Р.І., завідувач кафедри класних керівників СЗОШ №22; Лобановська Т.Л., заступник директора з виховної роботи СЗОШ №22
Ідея досвіду: спонукання учнів до самопізнання через опанування способів саморегуляції, самовдосконалення, самоактуалізації.
Короткий зміст:
Змістом виховання за даною моделлю є:
1) усвідомлення необхідності удосконалювати себе;
2) вивчення себе як частини природи;
3) удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій, розгортання своєї індивідуальності.
Побудова виховного процесу здійснюється з урахуванням вікових особливостей учнів. Особливу увагу приділено формуванню свідомого ставлення до самовиховання. Особливістю даного ППД є використання таких прийомів, як прийом самопереконання, прийом самонавіювання, прийом повторення учнем певних суджень, прийом самопідбадьорювання, самозаохочування, самопримусу, прийом самообов’язання. Велика увага приділяється тісній співпраці з психологом, профорієнтаційній роботі.
Експертна оцінка: Представлений ППД є раціоналізаторським, за рівнем новизни – умовний. Учителем запропонована модель взаємодії у виховному процесі: спонукання→свідоме ставлення до самовиховання → об'єктивне самооцінювання → складання програми самовиховання → визначення життєвих планів.
Отже, системна робота вчителя на уроках історії і позакласних заходах на основі інтеграції інтерактивних технологій і технологій індивідуального, диференційного підходу сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує формування творчої, інтелектуально і духовно розвиненої, суспільно відповідальної творчої особистості.
Використання ППД дає вагомі результати: за даними спостережень, анкетувань і досліджень, проведених протягом року, встановлено, що учні вміють самостійно приймати рішення і прагнути до самовдосконалення. Рівень практичної значущості ППД – предметний, загальнометодичний.
КАРТКА ОБЛІКУ
ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО
ДОСВІДУ
1.Інформація про автора
Призвіще, ім’я, по батькові: Євтушенко Людмила Едуардівна
Рік народження: 1960
Освіта: вища
Фах: учитель історії
Звання: звання «учитель- методист», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2008», грамота Облдержадміністрації, Почесна грамота Кабінету Міністрів України
Педагогічний стаж: 29 років
Посада: учитель історії, етики, правознавства
2. Інформація про досвід
Тема: Формування мотиваційної сфери учнів у самовихованні та самовдосконаленні
Ким і коли вивчався досвід: 2008-2009 рр. Заводськова Р.І., завідувач кафедри класних керівників СЗОШ №22; Лобановська Т.Л., заступник директора з виховної роботи СЗОШ №22
Ідея досвіду: спонукання учнів до самопізнання через опанування способів саморегуляції, самовдосконалення, само актуалізації.
Короткий зміст:
Змістом виховання за даною моделлю є:
1)Усвідомлення необхідності удосконалювати себе.
2)Вивчення себе як частини природи.
3)Удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій, розгортання своєї індивідуальності.
Побудова виховного процесу здійснюється з врахуванням вікових особливостей учнів. Особливу увагу приділено формуванню свідомого ставлення до самовиховання. Особливістю даного ППД є використання таких прийомів, як прийом самопереконання, прийом самонавіювання, прийом повторення учнем певних суджень, прийом самопідбадьорювання, самозаохочування, самопримусу, прийом самообов’язання. Велика увага приділяється тісній співпраці з психологом, профорієнтаційній роботі.
Експертна оцінка: Представлений ППД є раціоналізаторським, за рівнем новизни – умовний. Учителем запропонована модель взаємодії у виховному процесі: спонукання→свідоме ставлення до самовиховання → об'єктивне самооцінювання → складання програми самовиховання → визначення життєвих планів.
Отже, системна робота вчителя на уроках історії і позакласних заходах на основі інтеграції інтерактивних технологій і технологій індивідуального, диференційного підходу сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує формування творчої, інтелектуально і духовно розвиненої, суспільно відповідальної творчої особистості.
Використання ППД дає вагомі результати: за даними спостережень, анкетувань і досліджень, проведених протягом року, встановлено, що учні вміють самостійно приймати рішення і прагнути до самовдосконалення. Рівень практичної значущості ППД – предметний, загально методичний.