Категорія: портфоліо кафедри
Опубліковано: Вівторок, 11 вересня 2012, 12:45
Автор: Адміністрація
Перегляди: 3214

ЄВТ  УШЕНКО 

ЛЮДМИЛА ЕДУАРДІВНА

 


завідуюча спільнотою вчителів суспільних дисциплін

вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист

 

 

          

 




 

КАРТКА ОБЛІКУ

ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО

ДОСВІДУ

1.Інформація про автора

Прізвище, ім’я, по батькові:  Євтушенко Людмила Едуардівна

Рік народження: 1960

Освіта: вища

Фах: учитель історії

Звання:  «учитель - методист», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2008», грамота облдержадміністрації,        Почесна грамота Кабінету Міністрів України (2008р.)

         Педагогічний стаж:    30 років

         Посада:    учитель історії, етики 

2. Інформація про досвід

Тема: Формування мотиваційної сфери учнів у самовихованні та самовдосконаленні

Ким і коли вивчався досвід:    2008-2009 рр. Заводськова Р.І., завідувач кафедри класних керівників СЗОШ №22; Лобановська Т.Л., заступник директора з виховної роботи СЗОШ №22

Ідея досвіду: спонукання учнів до самопізнання через опанування способів саморегуляції, самовдосконалення, самоактуалізації.

Короткий зміст:

        Змістом виховання за даною моделлю є:

        1) усвідомлення необхідності удосконалювати себе;

        2) вивчення себе як частини природи;

        3) удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій, розгортання своєї індивідуальності.

 

Побудова виховного процесу здійснюється з урахуванням вікових особливостей учнів. Особливу увагу приділено формуванню свідомого ставлення до самовиховання. Особливістю даного ППД є використання таких прийомів, як прийом самопереконання, прийом самонавіювання, прийом повторення учнем певних суджень, прийом самопідбадьорювання, самозаохочування, самопримусу, прийом самообов’язання. Велика увага приділяється тісній співпраці з психологом, профорієнтаційній роботі.

Експертна оцінка: Представлений ППД є раціоналізаторським, за рівнем новизни – умовний. Учителем запропонована модель взаємодії у виховному процесі: спонукання→свідоме ставлення до самовиховання → об'єктивне самооцінювання → складання програми самовиховання → визначення життєвих планів.

Отже, системна робота вчителя на уроках історії і позакласних заходах на основі інтеграції інтерактивних технологій і технологій індивідуального, диференційного підходу сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує формування творчої, інтелектуально і духовно розвиненої, суспільно відповідальної творчої особистості.

Використання ППД дає вагомі результати: за даними спостережень, анкетувань і досліджень, проведених протягом року, встановлено, що учні вміють самостійно приймати рішення і прагнути до самовдосконалення. Рівень практичної значущості ППД – предметний, загальнометодичний.

 КАРТКА ОБЛІКУ

ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО

ДОСВІДУ

1.Інформація про автора

Призвіще, ім’я, по батькові: Євтушенко Людмила Едуардівна

Рік народження: 1960

Освіта: вища

Фах: учитель історії

Звання: звання «учитель- методист», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2008», грамота Облдержадміністрації, Почесна грамота Кабінету Міністрів України

Педагогічний стаж:    29 років

Посада:    учитель історії, етики, правознавства

 

2. Інформація про досвід

Тема: Формування мотиваційної сфери учнів у самовихованні та самовдосконаленні

Ким і коли вивчався досвід:    2008-2009 рр. Заводськова Р.І., завідувач кафедри класних керівників СЗОШ №22; Лобановська Т.Л., заступник директора з виховної роботи СЗОШ №22

Ідея досвіду: спонукання учнів до самопізнання через опанування способів саморегуляції, самовдосконалення, само актуалізації.

Короткий зміст:

Змістом виховання за даною моделлю є:

1)Усвідомлення необхідності удосконалювати себе.

2)Вивчення себе як частини природи.

3)Удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій, розгортання своєї індивідуальності.


Побудова виховного процесу здійснюється з врахуванням вікових особливостей учнів. Особливу увагу приділено формуванню свідомого ставлення до самовиховання. Особливістю даного ППД є використання таких прийомів, як прийом самопереконання, прийом самонавіювання, прийом повторення учнем певних суджень, прийом самопідбадьорювання, самозаохочування, самопримусу, прийом самообов’язання. Велика увага приділяється тісній співпраці з психологом, профорієнтаційній роботі.

Експертна оцінка: Представлений ППД є раціоналізаторським, за рівнем новизни – умовний. Учителем запропонована модель взаємодії у виховному процесі: спонуканнясвідоме ставлення до самовиховання → об'єктивне самооцінювання → складання програми самовиховання → визначення життєвих планів.

Отже, системна робота вчителя на уроках історії і позакласних заходах на основі інтеграції інтерактивних технологій і технологій індивідуального, диференційного підходу сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує формування творчої, інтелектуально і духовно розвиненої, суспільно відповідальної творчої особистості.

Використання ППД дає вагомі результати: за даними спостережень, анкетувань і досліджень, проведених протягом року, встановлено, що учні вміють самостійно приймати рішення і прагнути до самовдосконалення. Рівень практичної значущості ППД – предметний, загально методичний.