нормативні документи http://school22.com.ua/index.php/predmetni-kafedri-1/kafedra-prirodnicho-matematichnikh-distsiplin-4/mizhpredmetni-zvyazi 2024-04-27T23:21:49+03:00 Joomla! 1.7 - Open Source Content Management Проект Концепції розвитку освіти до 2025 року 2016-11-13T16:07:57+02:00 2016-11-13T16:07:57+02:00 http://school22.com.ua/index.php/predmetni-kafedri-1/kafedra-prirodnicho-matematichnikh-distsiplin-4/mizhpredmetni-zvyazi/1379-proekt-kontseptsiji-rozvitku-osviti-do-2025-roku <p><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';"></span></p> <p align="center" style="text-align: center; line-height: normal;"><b><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';">Проект Концепції розвитку освіти до 2025 року</span></b></p> <p style="line-height: normal;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';">Міністерством освіти і науки презентовано проект Концепції розвитку освіти на період 2015 - 2025 років. Документ буде схвалений після процедури громадського обговорення.</span></p> <p style="line-height: normal;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';">Проект концепції підготовлено Стратегічною дорадчою групою <strong><em>"Освіта"</em></strong>&nbsp;для надання консультативної та експертної підтримки Міністерству освіти і науки у розробці Дорожньої карти освітньої реформи.</span></p> <p><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';"></span></p> <p align="center" style="text-align: center; line-height: normal;"><b><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';">Проект Концепції розвитку освіти до 2025 року</span></b></p> <p style="line-height: normal;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';">Міністерством освіти і науки презентовано проект Концепції розвитку освіти на період 2015 - 2025 років. Документ буде схвалений після процедури громадського обговорення.</span></p> <p style="line-height: normal;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Times New Roman', 'serif';">Проект концепції підготовлено Стратегічною дорадчою групою <strong><em>"Освіта"</em></strong>&nbsp;для надання консультативної та експертної підтримки Міністерству освіти і науки у розробці Дорожньої карти освітньої реформи.</span></p> ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 2015-02-12T11:15:30+02:00 2015-02-12T11:15:30+02:00 http://school22.com.ua/index.php/predmetni-kafedri-1/kafedra-prirodnicho-matematichnikh-distsiplin-4/mizhpredmetni-zvyazi/920-pravila-tekhniki-bezpeki-na-urokakh-fizichnoji-kulturi <p><strong><span style="font-family: 'times new roman', times; font-size: 14pt;">1. Загальні положення техніки безпеки на уроках фізичного виховання</span></strong></p> <p><span style="font-family: 'times new roman', times; font-size: 14pt;">Фізичне виховання дітей дошкільних, учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів є невід'ємною складовою освіти, яке забезпечує можливість набуття кожною дитиною необхідних науково обґрунтованих знань про здоров'я і засоби його зміцнення, методики організації змістовного дозвілля і спрямоване на формування в них фізичного, соціального та духовного здоров'я, вдосконалення фізичної та психічної підготовки до ведення активного довготривалого життя та професійної діяльності.</span></p> <p><strong><span style="font-family: 'times new roman', times; font-size: 14pt;">1. Загальні положення техніки безпеки на уроках фізичного виховання</span></strong></p> <p><span style="font-family: 'times new roman', times; font-size: 14pt;">Фізичне виховання дітей дошкільних, учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів є невід'ємною складовою освіти, яке забезпечує можливість набуття кожною дитиною необхідних науково обґрунтованих знань про здоров'я і засоби його зміцнення, методики організації змістовного дозвілля і спрямоване на формування в них фізичного, соціального та духовного здоров'я, вдосконалення фізичної та психічної підготовки до ведення активного довготривалого життя та професійної діяльності.</span></p> ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО БЕЗПЕЧНОГО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ТА ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 2015-02-12T10:29:21+02:00 2015-02-12T10:29:21+02:00 http://school22.com.ua/index.php/predmetni-kafedri-1/kafedra-prirodnicho-matematichnikh-distsiplin-4/mizhpredmetni-zvyazi/919-praktichni-poradi-shchodo-bezpechnogo-provedennya-urokiv-ta-zanyat-z-fizichnoji-kulturi <p style="text-align: center;"><strong><span style="font-family: times new roman,times; font-size: 14pt; color: #000080;">ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО БЕЗПЕЧНОГО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ТА ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ</span></strong></p> <p><span style="font-size: 14pt; font-family: times new roman,times;"><em><strong>Проблема дитячого травматизму</strong></em> — одна з найгостріших, а тому до неї прикута увага органів охорони здоров'я, освіти, владних структур, причетних до навчання та виховання дітей. Профілактиці дитячого травматизму нині приділяють значну увагу на всіх рівнях, однак слід констатувати, що травмування дітей — досі часте явище.</span></p> <p style="text-align: center;"><strong><span style="font-family: times new roman,times; font-size: 14pt; color: #000080;">ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО БЕЗПЕЧНОГО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ТА ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ</span></strong></p> <p><span style="font-size: 14pt; font-family: times new roman,times;"><em><strong>Проблема дитячого травматизму</strong></em> — одна з найгостріших, а тому до неї прикута увага органів охорони здоров'я, освіти, владних структур, причетних до навчання та виховання дітей. Профілактиці дитячого травматизму нині приділяють значну увагу на всіх рівнях, однак слід констатувати, що травмування дітей — досі часте явище.</span></p> Оцінка ефективності проведення уроку фізичної культури 2013-03-10T17:33:19+02:00 2013-03-10T17:33:19+02:00 http://school22.com.ua/index.php/predmetni-kafedri-1/kafedra-prirodnicho-matematichnikh-distsiplin-4/mizhpredmetni-zvyazi/422-otsinka-efektivnosti-provedennya-uroku-fizichnoji-kulturi <p>&nbsp;</p> <p class="2" align="center" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-align: center; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><b><span style="font-size: 16pt; font-family: 'Cambria', 'serif'; color: #002060;">Оцінка ефективності проведення уроку </span></b></p> <p class="2" align="center" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-align: center; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><b><span style="font-size: 16pt; font-family: 'Cambria', 'serif'; color: #002060;">фізичної культури</span></b></p> <p class="2" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Cambria', 'serif';">&nbsp;</span></p> <p class="2" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Cambria', 'serif';">На заняттях з фізичної культури рекомендується здійснювати особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів за статевими та індивідуальними особливостями фізичного розвитку, а також з урахуванням їхніх потреб і здібностей.</span></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p class="2" align="center" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-align: center; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><b><span style="font-size: 16pt; font-family: 'Cambria', 'serif'; color: #002060;">Оцінка ефективності проведення уроку </span></b></p> <p class="2" align="center" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-align: center; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><b><span style="font-size: 16pt; font-family: 'Cambria', 'serif'; color: #002060;">фізичної культури</span></b></p> <p class="2" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Cambria', 'serif';">&nbsp;</span></p> <p class="2" style="margin-top: 0cm; margin-right: 2pt; margin-bottom: 0pt; margin-left: 0.95pt; text-indent: 41.6pt; line-height: 16.1pt; background-attachment: scroll; background-repeat: repeat; background-image: none; background-position: 0% 0%; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent;"><span style="font-size: 14pt; font-family: 'Cambria', 'serif';">На заняттях з фізичної культури рекомендується здійснювати особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів за статевими та індивідуальними особливостями фізичного розвитку, а також з урахуванням їхніх потреб і здібностей.</span></p> <p>&nbsp;</p>