Пам`ятка керівнику кафедри

Категорія: На допомогу керівнику кафедри
Опубліковано: Четвер, 13 грудня 2012, 15:46
Автор: Ліпатникова Світлана
Перегляди: 2369

 

ПАМ`ЯТКА КЕРІВНИКУ КАФЕДРИ ПРО РОБОТУ КАФЕДРИ

Робота предметних кафедр повинна відбуватися у таких напрямках:

1. Вивчення та аналіз стану викладання та якості знань, умінь і навичок, рівень наукової, моральної та трудової виховної учнів. (Відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка виконання навчальних програм, використання виховних можливостей навчального предмета, проведення контрольних робіт і їх аналіз, перегляд зошитів і т.д.)

2. Вивчення системи роботи вчителя (якість уроків, виконання сучасних вимог до уроку, знайомство з плануванням, ефективність методів навчання, що використовуються вчителем.)

3. Колективне та індивідуальне вивчення і творче застосування прогресивної методики навчання і виховання.

4. Вивчення передового досвіду вчителів школи міста, країни і творче його застосування.

5. Випереджувальний розгляд окремих, найбільш важких тем програми (бажано з показом уроків на тему для вчителів паралельних класів).

6. Розробка найбільш важких питань і тем навчальної програми на допомогу вчителям і учням.

7. Робота з вчителями початкових класів з питань наступності.

8. Позакласна работа.

9. Методика застосування технічних засобів навчання на уроках і в позакласній роботі.

10. Взаємовідвідування уроків і позакласних занять. Відкриті уроки. Обмін досвідом.

11. Контроль та допомога вчителям із самоосвіти (звіти вчителів з ​​пред'явленням рефератів, огляди педагогічних та методичних журналів, ознайомлення з інструктивно-методичними листами).

12. Поповнення методкуточків необхідними матеріалами.

На кожному черговому засіданні предметної кафедри необхідно передбачати завдання вчителям по реалізації затвердженого плану роботи.

Рекомендується на першому засіданні предметної кафедри розглянути наступні питання:

1. Стан навчально-виховної роботи і якість знань, умінь і навичок учнів по предмету за минулий

 н. рік та завдання кафедри на новий навч. рік.

2. Підсумки роботи кафедри над загальношкільної проблемою. Завдання на новий навч. рік.

3. Ознайомлення з інструктивно - методичними листами

4. Затвердження плану роботи кафедри та самоосвіти вчителів.