- Деталі
-
Категорія: На допомогу керівнику професійної спільноти
-
Опубліковано: Четвер, 13 грудня 2012, 15:46
-
Автор: Ліпатникова Світлана
-
Перегляди: 2574
ПАМ`ЯТКА КЕРІВНИКУ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ
Робота професійних спільнот повинна відбуватися у таких напрямках:
1. Вивчення та аналіз стану викладання та якості знань, умінь і навичок, рівень наукового, морального та трудового виховання учнів. (Відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка виконання освітніх програм, використання виховних можливостей навчального предмета, проведення діагностувальних робіт і їх аналіз, перегляд зошитів і т.д.)
2. Вивчення системи роботи учителя (якість уроків, дотримання сучасних вимог до уроку, знайомство з плануванням, ефективність методів навчання, що використовуються вчителем.)
3. Колективне та індивідуальне вивчення і творче застосування прогресивної методики навчання і виховання.
4. Вивчення передового досвіду вчителів школи міста, країни і творче його застосування.
5. Випереджувальний розгляд окремих, найбільш важких тем програми (бажано з показом уроків на тему для вчителів паралельних класів).
6. Розробка найбільш важких питань і тем навчальної програми на допомогу вчителям і учням.
7. Робота з вчителями початкових класів з питань наступності.
8. Позакласна работа.
9. Методика застосування технічних засобів навчання на уроках і в позакласній роботі.
10. Взаємовідвідування уроків і позакласних занять. Відкриті уроки. Обмін досвідом.
11. Моніторинг та допомога вчителям із самоосвіти (звіти вчителів з пред'явленням рефератів, огляди педагогічних та методичних журналів, ознайомлення з інструктивно-методичними листами).
12. Поповнення методкуточків необхідними матеріалами.
На кожному черговому засіданні предметної кафедри необхідно передбачати завдання вчителям по реалізації затвердженого плану роботи.
Рекомендується на першому засіданні предметної кафедри розглянути наступні питання:
1. Стан навчально-виховної роботи і якість знань, умінь і навичок учнів по предмету за минулий
н. рік та завдання кафедри на новий навч. рік.
2. Підсумки роботи кафедри над загальношкільної проблемою. Завдання на новий навч. рік.
3. Ознайомлення з інструктивно - методичними листами
4. Затвердження плану роботи кафедри та самоосвіти вчителів.