методичний порадник http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik Mon, 06 May 2024 05:20:55 +0300 Joomla! 1.7 - Open Source Content Management uk-ua Сучасний освітній інструментарій для учителів http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/1997-suchasnij-osvitnij-instrumentarij-dlya-uchiteliv http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/1997-suchasnij-osvitnij-instrumentarij-dlya-uchiteliv  5 schoolsupplies_gk2

Сучасний освітній інструментарій для учителів

На виконання проекту рішення засідання педагогічної ради від 02.12.2019 до вашої уваги перелік інструментів освітніх технологій для підвищення якості освітнього процесу і формування медіаграмотності

]]>
alla.barbarisovna@gmail.com (Адміністрація) Tue, 03 Dec 2019 10:33:51 +0200
Сучасні тенденції розвитку медіаосвіти в Україні http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/1583-suchasni-tendentsiji-rozvitku-mediaosviti-v-ukrajini http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/1583-suchasni-tendentsiji-rozvitku-mediaosviti-v-ukrajini 111111 Методичний вісник

Сучасні тенденції розвитку медіаосвіти в Україні

 


suchasni_tendencii.docx

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Mon, 11 Sep 2017 09:07:33 +0300
Portfolio (info) http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/986-portfolio-info http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/986-portfolio-info Для вчителів кафедри іноземної філології. Поряд оформлення портфоліо

Portfolio.doc

portfolio_vchitelya_zrazok_puste.doc

]]>
Fri, 27 Feb 2015 17:14:20 +0200
Рекомендації щодо оформлення мультимедійних презентацій http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/914-rekomendatsiji-shchodo-oformlennya-multimedijnikh-prezentatsij http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/914-rekomendatsiji-shchodo-oformlennya-multimedijnikh-prezentatsij 12poibnasfdvpiajbafvpihjbasfvpiubfsv10 pre

Rekomend_multimed.docx

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Wed, 11 Feb 2015 13:53:52 +0200
Ідеї щодо використання учнівських презентацій, веб-сайтів та публікацій http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/913-ideji-shchodo-vikoristannya-uchnivskikh-prezentatsij-veb-sajtiv-ta-publikatsij http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/913-ideji-shchodo-vikoristannya-uchnivskikh-prezentatsij-veb-sajtiv-ta-publikatsij 1303800219 fk8rm6v4szn0wzh

idei_uchnivskih_prezentaciy.docx

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Wed, 11 Feb 2015 13:48:57 +0200
Шляхи формування мотивації на уроці http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/701-shlyakhi-formuvannya-motivatsiji-na-urotsi http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/701-shlyakhi-formuvannya-motivatsiji-na-urotsi  

 bezpeka_ditiniМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

«Шляхи формування мотивації на уроці»

Навчальна діяльність – це основна форма активності учня, спрямована на зміну самого себе як суб’єкта навчання. Мотив як спонукальна причина окремої дії та сукупність дій є результатом складної взаємодії мотивів - цілей, пізнавального інтересу, соціальних, моральних, практичних.



1. Мотивація навчальної діяльності шляхом бесіди ( залучається суб’єктивний досвід учнів, приводяться цікаві приклади, парадоксальні ситуації, вказується на практичне значення теми).

 2. Створення проблемної ситуації.

 3. Мотивація навчальної діяльності шляхом використання технології « Мозкова атака».

 4. Мотивація навчальної діяльності шляхом опрацювання тексту періодичних видань.

 5. Мотивація навчальної діяльності за технологією « Незакінчене речення».

 6. Мотивація навчальної діяльності шляхом виготовлення саморобних посібників.

 7. Мотивація навчальної діяльності шляхом використання творчих завдань (учні самі добирають запитання для одногрупників, складання кросвордів, загадок; написання фантастичних оповідань, есе, віршів; художні завдання, наприклад, « Яким я уявляю собі…», « Що станеться, якщо…?» і ін.).

 8. Мотивація навчальної діяльності шляхом використання під час уроку художньої та науково – популярної літератури.

 9. Мотивація навчальної діяльності шляхом створення ситуації успіху. ( Потрібно чітко і яскраво поділити матеріал на частини, чим більш рельєфно показано логічні зв’язки між ними, підкреслено складові, що містять нові знання, тим більш зрозумілим є його зміст. Цьому сприяють наголошення на ключових словах, наявність плану викладу, питання до нього. Якщо матеріал конкретизується рисунками, словесними прикладами, близькими до особистісного досвіду учнів, то він стає доступним для розуміння і викликає інтерес до свого предмета).

 10. Мотивація навчальної діяльності на основі діяльнісного підходу до навчання.

 - Навчальна діяльність під керівництвом учителя ( завдання для учнів:»Чи існують інші способи виконання роботи?», »Виконайте роботу у вигляді графіка, схеми» та ін.)

 - Самостійна начальна діяльність.( Можливе використання алгоритму дій на уроці. Учитель виступає у вигляді консультанта).

 - Самоосвітня діяльність учня(осмислення узагальнених способів розв’язання задач, виокремлення в матеріалі ідей, принципів, законів; складання планів, тез, конспектів, анотацій, рефератів; робота з довідниками, каталогами, словниками, енциклопедіями; прийоми підготовки до державної атестації, тематичного оцінювання, семінару, лабораторних і практичних робіт).

 11. Мотивація навчальної діяльності з допомогою екстраполяції (перенесення об’єкта в уявне майбутнє, використання прийому парадоксів, прогнозування розвитку подій, проведення конкурсу пропонованих теорій…).

 12. Мотивація навчальної діяльності в процесі пізнавальних ігор та ігрових ситуацій.

 13. Мотивація навчальної діяльності з допомогою прийомів роботи з текстом.

(Порівняти текст з раніше прочитаним; учитель, пояснюючи матеріал, свідомо припускається помилок), а учні фіксують помічені помилки в зошитах. Екстраполяція – функція мозку прогнозувати.

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Sun, 07 Sep 2014 13:40:10 +0300
ФОРМИ ЕМОЦІЙНО-ПОЗИТИВНОГО ВПЛИВУ ВЧИТЕЛЯ НА ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/700-formi-emotsijno-pozitivnogo-vplivu-vchitelya-na-piznavalnu-diyalnist-uchniv http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/700-formi-emotsijno-pozitivnogo-vplivu-vchitelya-na-piznavalnu-diyalnist-uchniv apple-present

Phorma_vplivu_na_piznavalnu_diyalnist.docx

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Sun, 07 Sep 2014 13:32:09 +0300
Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/699-metodi-stimulyuvannya-i-motivatsiji-navchalno-piznavalnoji-diyalnosti http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/699-metodi-stimulyuvannya-i-motivatsiji-navchalno-piznavalnoji-diyalnosti uchitelska

Metod_motivacii.docx

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Sun, 07 Sep 2014 13:27:54 +0300
Методи навчання http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/698-metodi-navchannya http://school22.com.ua/index.php/metodichnij-ofis/piznayuchi-svit/metodichnij-poradnik/698-metodi-navchannya shkolnye kartinki_41.2

metod_navchannia.doc

]]>
raduga-svl@mail.ru (Ліпатникова Світлана) Sun, 07 Sep 2014 13:14:38 +0300