Євтушенко Людмила

Категорія: ППД
Опубліковано: Неділя, 16 грудня 2012, 15:41
Перегляди: 1765

077


Євтушенко

Людмила Єдуардівна

вчитель  історії вищої категорії,

вчитель-методист

 


 

1.Інформація про автора

Призвіще, ім’я, по батькові: Євтушенко Людмила Едуардівна

Рік народження: 1960 

Освіта: вища

Фах: учитель історії

Звання: звання «учитель- методист», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2008», грамота Облдержадміністрації, Почесна грамота Кабінету Міністрів України

Педагогічний стаж:    29 років

Посада:    учитель історії, етики, правознавства

 

2. Інформація про досвід

Тема: Формування мотиваційної сфери учнів у самовихованні та         самовдосконаленні

Ким і коли вивчався досвід:     2008-2009 рр. Заводськова Р.І., завідувач кафедри класних керівників СЗОШ №22; Лобановська Т.Л., заступник директора з виховної роботи СЗОШ №22

Ідея досвіду:  спонукання учнів до самопізнання через опанування способів саморегуляції, самовдосконалення, само актуалізації.

Короткий зміст:

Змістом виховання за даною моделлю є:

  1. 1)Усвідомлення необхідності удосконалювати себе.
  2. 2)Вивчення себе як частини природи.
  3. 3)Удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій, розгортання своєї індивідуальності.

Побудова виховного процесу здійснюється з врахуванням вікових особливостей учнів. Особливу увагу приділено формуванню свідомого ставлення до самовиховання. Особливістю даного ППД є використання таких прийомів, як прийом самопереконання, прийом самонавіювання, прийом повторення учнем певних суджень, прийом самопідбадьорювання, самозаохочування, самопримусу, прийом самообов’язання. Велика увага приділяється тісній співпраці з психологом, профорієнтаційній роботі. 

Експертна оцінка: Представлений ППД є раціоналізаторським, за рівнем новизни – умовний. Учителем запропонована модель взаємодії у виховному процесі: спонуканнясвідоме ставлення до самовиховання → об'єктивне самооцінювання → складання програми самовиховання → визначення життєвих планів.

Отже, системна робота вчителя на уроках історії і позакласних заходах на основі інтеграції інтерактивних технологій і технологій індивідуального, диференційного підходу сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує формування творчої, інтелектуально і духовно розвиненої, суспільно відповідальної творчої особистості.

Використання ППД дає вагомі результати: за даними спостережень, анкетувань і досліджень, проведених протягом року, встановлено, що учні вміють самостійно приймати рішення і прагнути до самовдосконалення. Рівень практичної значущості ППД – предметний, загально методичний.