imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
65 років рідній школі
МИКОЛАЇВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА
І-ІІІ СТУПЕНІВ ШКОЛА № 22
З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З 1 КЛАСУ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

Меню сайту
Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Блоги вчителів
Запрошуємо до діалогу
Охорона праці
Нормативна база
Енциклопедія безпеки
Абетка безпеки для дітей
Предметні кафедри
кафедра іноземних мов
портфоліо кафедри
новини кафедри
корисні посилання
нормативні документи кафедри
лінгвістична надія школи
творчість наших учнів
кафедра суспільних дисциплін
портфоліо кафедри
з досвіду роботи вчителів
інформація для учнів
міжпредметні зв'язки
правова сторінка
кафедра природничо-математичних дисциплін
портфоліо кафедри
нормативні документи кафедри
корисні посилання
Творчість наших учнів
Корисні поради
кафедра початкової освіти
портфоліо кафедри
портфоліо вчителів
корисні посилання
Нормативні документи кафедри
Дитячі та професійні конкурси
Оголошення
Новини кафедри
кафедра української філології
портфоліо кафедри
з досвіду роботи вчителів кафедри
я знаю силу слова
нормативні документи
на допомогу вчителю
щоденник кафедри
олІмпіади та творчі конкурси
новини кафедри
кафедра фізичної культури та технологій
портфоліо кафедри
корисні посилання
нормативно-правове забезпечення
на допомогу вчителю
спортивна фотогалерея
Олімпійський урок
"Нумо, хлопці!"
відеоматеріали
кафедральний вісник
Обдарована дитина
ШНТУ
Відкриття ШНТУ 2012
Олімпіади
Творчі конкурси
Шкільні друковані видання
Методичні вісники
Велика дитяча газета
Джерельце
Шкільна газета
Газета Старт
Шкільні проекти
Фотогалерея
Шкільний калейдоскоп
Екологічна агітбригада 2012
За честь школи
Учнівське самоврядування
Випускні вечори
Випуск 2012
Випуск 2013
Благодійність
Благодійна акція Four paws
Благодійна акція 2012
Благодійний концерт 2014
Сезонні свята
Колядування
Мартеница
Новорічна казка 2012
Осінній бал 2012
8 Березня 2013
Акції
Гурток Victoria Dance
Закладання саду Матері
Вибори Прем'єр-Міністра школи 2014
Гала-концерт 2014
День рідної мови 2014
Наш сад
1 вересня
1 вересня 2013
1 вересня 2014
ДЮП
ДЮП 2013
Чернобыль
Чернобыль 2013
Відеогалерея
Сервіс
Пошук статті
Google
Блоги вчителів
Конкурси
Вільне опитування

ППД

Ліпатникова Світлана



Ліпатникова Світлана Володимирівна

заступник директора з НВР

вчитель світової літератури вищої категорії,

вчитель-методист

1.Інформація про автора  

Прізвище, ім’я, по батькові: Ліпатникова Світлана Володимирівна

Рік народження: 1965

Освіта: вища

Фах: учитель російської мови та літератури

Звання, нагороди: звання «Вчитель-методист», Грамота облдержадміністрації, Грамота управління освіти і науки облдержадміністрації, обкому профспілки працівників освіти і науки України

Посада: учитель світової літератури, заступник директора з НВР Миколаївської СЗОШ №22

Педагогічний стаж: 27 років

Адреса досвіду: Миколаївська СЗОШ №22, кафедра суспільно-гуманітарних та розвиваючих дисциплін

2. Інформація про досвід

Тема: «Розвиток внутрішньої мотивації та рефлексії учнів під час літературного аналізу як засіб формування творчого читача».

Ким і коли вивчався досвід: 2013-2014 рр., Гайченко О.В., методист Миколаївського науково-методичного центру, Євтушенко Л.Е., завідуюча предметною кафедрою Миколаївської СЗОШ № 22.

Ідея досвіду:

створення атмосфери, сприятливої для розвитку сталої внутрішньої мотивації та рефлексії, що сприяє розвитку читацького інтересу і читацької культури учнів.

Мета:

розкриття умов активізації розумової діяльності учнів у процесі навчання світової літератури, з’ясування особливостей процесу управління навчальною діяльністю учнів на основі мотивації та рефлексії. Визначити методи, прийоми, способи розвитку творчих здібностей учнів, систему завдань з формування творчого читача на уроках літератури.

Короткий зміст:

розвиток пізнавального інтересу учнів вчитель здійснює різноманітними методами стимулювання та мотивації навчально - пізнавальної діяльності. Чільне місце посідають перцептивні методи навчання: словесні, наочні, практичні. Серед гностичних методів результативним є використання проблемно-пошукового методу, за допомогою якого здійснюється активізація розумової діяльності учнів на всіх етапах уроку. Значну увагу вчитель приділяє формуванню логічного мислення, використовуючи методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Враховуючи індивідуальні особливості мислення учнів, націлює їхню діяльність на самостійний пошук розв'язання проблеми, активізацію розумової та творчої діяльності учнів на уроках світової літератури. Розкрито умови розумового розвитку учнів та переваги організації навчання на основі мотивації навчально-пізнавальної діяльності, запропоновано поради щодо використання рефлексії.

 Даний ППД ґрунтується на використанні технологій розвитку критичного мислення, теорії розв’язання дослідницько-пошукових задач, технології проблемного, інтерактивного, проектного та особистісно-орієнтованого навчання.

Для реалізації запропонованої моделі вчитель використовує в своїй діяльності такі методи, прийоми та форми організації навчальної діяльності учнів, що сприяють підвищенню мотивації учнів до навчання.

Формуванню навичок самостійної навчальної діяльності учнів сприяє:

-     створення атмосфери комфорту, впевненості у собі, власній значущості за допомогою системи завдань та запитань, які дозволяють забезпечити особистісне цілепокладання кожного учня, визначити обсяг, глибину дійсно важливого для них змісту;

-     використання системи завдань, яка дозволяє забезпечити практичну спрямованість навчання, формування й розвиток навичок дослідницької діяльності, оволодіння учнями способами й методами пізнання.

Така комплексна методична підготовка учнів спрямована на забезпечення творчого характеру процесу вивчення літератури, зокрема розвитку навичок літературного аналізу відповідно до нових Державних стандартів.

Висновки та рекомендації:

даний ППД має загальнометодичний рівень. Його результати стійкі й стабільні протягом декількох років, мають практичну значущість при організації навчально-виховного процесу, для методики викладання.

Запропонована модель дозволяє забезпечити практичну спрямованість навчання; активну позицію учня в навчанні; сприяє формуванню й розвитку навчально-пізнавальної компетенції учнів. Позитивні результати дозволяють говорити про можливість використання ППД педагогами не лише світової, а й української літератури. За умови раціонального відбору, відповідно до вікових особливостей, методів і прийомів активізації самостійної пізнавальної діяльності досвід може бути використаний у 5-11 класах.

Умовами використання даного ППД є: знання й володіння вчителем технологією формування критичного мислення, проектною й інтерактивною технологіями, методикою постановки дослідницьких задач і створення ситуації успіху для кожного учня на рівні практичного застосування; наявність партнерських стосунків у системі «вчитель-учень», «учень - учень».

Результативність:

Рівень навчальних досягнень кожного учня (рівень навченості) протягом останніх трьох років максимально відповідає природнім задаткам, здібностям (рівень навчаємості). Два роки поспіль вчитель має переможців міського етапу олімпіади зі світової літератури.

Форма узагальнення:

брошура, шкільні методичні видання, публікація у фахових виданнях.

Схвалено:

науково-методичною радою Миколаївської СЗОШ №22 у 2013 році, Миколаївським науково-методичним центром, МОІППО у 2014 році.

Заходи щодо розповсюдження:

досвід роботи з теми був представлений на засіданні педради.

 

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!


upr osv_myk

Управління освіти Миколаївської міської ради


min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
171
1040
5567
18320
2672103
3.235.107.209
14
0
14
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку