imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
65 років рідній школі
МИКОЛАЇВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА
І-ІІІ СТУПЕНІВ ШКОЛА № 22
З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З 1 КЛАСУ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

Меню сайту
Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.
Блоги вчителів
Запрошуємо до діалогу
Охорона праці
Нормативна база
Енциклопедія безпеки
Абетка безпеки для дітей
Предметні кафедри
кафедра іноземних мов
портфоліо кафедри
новини кафедри
корисні посилання
нормативні документи кафедри
лінгвістична надія школи
творчість наших учнів
кафедра суспільних дисциплін
портфоліо кафедри
з досвіду роботи вчителів
інформація для учнів
міжпредметні зв'язки
правова сторінка
кафедра природничо-математичних дисциплін
портфоліо кафедри
нормативні документи кафедри
корисні посилання
Творчість наших учнів
Корисні поради
кафедра початкової освіти
портфоліо кафедри
портфоліо вчителів
корисні посилання
Нормативні документи кафедри
Дитячі та професійні конкурси
Оголошення
Інше
кафедра української філології
портфоліо кафедри
з досвіду роботи вчителів кафедри
я знаю силу слова
нормативні документи
на допомогу вчителю
щоденник кафедри
олІмпіади та творчі конкурси
новини кафедри
кафедра фізичної культури та технологій
портфоліо кафедри
корисні посилання
нормативно-правове забезпечення
на допомогу вчителю
спортивна фотогалерея
Олімпійський урок
"Нумо, хлопці!"
відеоматеріали
кафедральний вісник
Обдарована дитина
ШНТУ
Відкриття ШНТУ 2012
Олімпіади
Творчі конкурси
Шкільні друковані видання
Методичні вісники
Велика дитяча газета
Джерельце
Шкільна газета
Газета Старт
Шкільні проекти
Фотогалерея
Шкільний калейдоскоп
Екологічна агітбригада 2012
За честь школи
Учнівське самоврядування
Випускні вечори
Випуск 2012
Випуск 2013
Благодійність
Благодійна акція Four paws
Благодійна акція 2012
Благодійний концерт 2014
Сезонні свята
Колядування
Мартеница
Новорічна казка 2012
Осінній бал 2012
8 Березня 2013
Акції
Гурток Victoria Dance
Закладання саду Матері
Вибори Прем'єр-Міністра школи 2014
Гала-концерт 2014
День рідної мови 2014
Наш сад
1 вересня
1 вересня 2013
1 вересня 2014
ДЮП
ДЮП 2013
Чернобыль
Чернобыль 2013
Відеогалерея
Сервіс
Пошук статті
Google
Блоги вчителів
Конкурси
Вільне опитування

ППД

Первова Марина

126


Первова Марина Марківна

зав. кафедрою іноземної філології,

вчитель англійської мови вищої категорії,

вчитель-методист

 

1. Інформація про автора

Прізвище, ім’я, по батькові: Первова Марина Марківна

Рік народження: 1964

Фах: учитель англійської мови

Звання, нагороди: звання «учитель-методист», грамоти управління освіти виконкому Миколаївської міської ради, Почесні грамоти обласної ради, 5-разовий регіональний переможець, національний переможець Українсько-Американської програми “Премії за досягнення в викладанні англійської мови”, стажування в США, виступ на міжніродній конференції в м.Колумбія, Південная Кароліна, 2002 р.; 2-разовий півфіналіст програми “Партнерство в освіті”, 2002, 2004 р.; 3-разовий номінант Всеукраїнського конкурсу “Панорама творчих уроків – 2005, 2006, 2007”; національний переможець конкурсу “Панорама творчих уроків - 2008»; переможець міського етапу конкурсу «Вчитель року -1997», грамота Міністерства освіти і науки України, присвоєно звання “Кращий педагогічний працівник» в номінації «вчитель англійської мови», 2008 р.; переможець І, ІІ етапів, «дипломант» ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2009».

Педагогічний стаж: 19 років.

Посада: вчитель англ.мови вищої категорії, вчитель-методист, зав.кафедрою іноземної філології.

Адреса досвіду: Миколаївська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1-го класу.

   2. Інформація про досвід

Тема: розвиток іншомовної комунікативної компетенції учнів шляхом впровадження інноваційних технологій як засіб формування особистості.

Ким і коли вивчався досвід: заступником директора з навчально-виховної роботи Колесник І.І. - 2008-2009 навч.рік .

Ідея досвіду: розвиток комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови, занурення дітей у різноманітні ситуації, близькі до життєвих реалій; спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації; перетворення репродуктивного навчання на цікавий життєтворчий процес активного діалогу учителя з учнем, учня з іншим учнем, учня з учителем та реагування на свого співрозмовника.

Мета: навчити учнів коректно використовувати   граматичні, лексичні, семантичні структури англійської мови в комунікативно-зорієнтованих ситуаціях; активізувати навички усного мовлення для автентичного спілкування з носіями мови; ознайомити учнів з культурною спадщиною англомовних країн; виховувати компетентну особистість, гідного громадянина демократичного суспільства.

         Короткий зміст: Сучасний зміст іншомовної освіти має рівневий харак­тер і зорієнтований на вимоги до володіння іноземної мови в системі рівневих стандартів Ради Європи. Ви­значені цілі навчання відповідно до сучасних завдань навчання зорієнтовані на розвиток іншомовної комуні­кативної компетенції (мовленнєвої, мовної, соціокультурної, навчально-пізнавальної) та розвиток і вихован­ня учнів засобами іноземної мови. (Про вивчення іноземних мов у 2008-2009 році. Англійська мова і література № 22-23, серпень 2008 року).

Впровадження в практику навчання іноземних мов комунікативно-орієнтованого підходу було здійснено з метою збереження і збагачення багатої мовної і культурної спадщини різних народів, для інтенсивного обміну науково-технічною інформацією, досягненнями в галузі культури, підвищення мобільності людей. Визначальним принципом цього підходу є орієнтація на оволодіння мовою як засобом спілкування в реальних життєвих ситуаціях, які дозволяють вільно орієнтуватись і комфортно почуватись у країні, мова якої вивчається.

Актуальність досвіду полягає в тому, що іншомовна комунікативна компетенція учнів виконує вирішальну роль в реалізації практичної мети навчання іноземної мови та освіти в цілому. Сьогодення змінює саму філософію освіти та її акценти. Інтеграція України в Євросоюз, входження нашої країни до Ради Європи у 1996 році стали поштовхом до зміни пріоритетів сучасної освіти: перетворення учня з носія академічних знань у людину активну, компетентну, соціально пристосовану, налаштовану не лише на спілкування щодо обміну інформацією, а й на соціалізацію в суспільстві з метою практичного використання здобутих знань. Нормативні та базові документи (Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі, навчальні програми з іноземних мов) направлені на формування всебічно розвиненої особистості, підготовленої та пристосованої до умов гуманізації і демократизації суспільства.

Виконуючи свою функцію як головного засобу спілкування, іншомовна комунікативна компетенція в той же час сприяє особистісному розвитку учня в контексті «полілогу культур».

Вибір саме такої теми педагогічного досвіду був зумовлений:

проблемою коректного відображення учнями комунікативних ситуацій, близьких до життєвих реалій;

використанням певних лексичних одиниць і відповідних до ситуації спілкування стилістичних структур;

необізнаністю учнів з вибором вірної стратегії спілкування, норм поведінки й етикету відповідно до культурних особливостей носія мови;

темою методичного об’єднання вчителів кафедри іноземних мов, а саме «Розвиток навчальних компетенцій школярів через впровадження інноваційних технологій»;

апробацією нових підручників видавництва Pearson Education LONGMAN.

                      Cаме інноваційні технології реалізації педагогічної ідеї допомагають зробити процес навчання інтенсивнішим на основі виконання дітьми різних завдань, зумовлюють краще та глибше розуміння матеріалу, що вивчається, розширюють можливості диференціації завдань за рівнем складності, підвищують мотивацію вивчення навчального предмету та зацікавленість ним. Ці технології породжують позитивне ставлення до процесу навчання.

1) Розминки на початку уроку

2)Іншомовну комунікативну компетенцію доцільно розвивати через прислів’я та приказки

3) Проблемні ситуації

4) Комунікативно-орієнтовані ситуації

5) Іншомовна комунікативна компетенція формується через опорні схеми.

6) Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови

7) Дискусія передбачає різноманітність навчальних технологій.

8) Навчання іншомовної комунікативної компетенції відбувається шляхом групової роботи

9) Рольова гра і драматизація вдосконалюють іншомовну комунікативну компетенцію і є найулюбленішими формами роботи школярів.

10) Формування всіх компонентів комунікативної компетенції учня (лінгвістична, соціолінгвістична, дискурсивна, соціокультурна, стратегічна) здійснюється через сприйняття аудіо/відео матеріалів

11) Запозичення американського досвіду під час стажування у Державному університеті штату Монтана, Боузмен, США

Експертна оцінка: Враховуючи всі ці провідні види діяльності, вчитель має моделювати мовленнєві ситуації для тренінгу у спілкуванні, коректно й позитивно коментувати оцінки, створювати ситуації успіху для кожного, хто навчається, розвивати позитивне ставлення до мови. Формуючи іншомовну комунікативну компетенцію, учитель не просто повідомляє знання, але й організує пізнавальну діяльність учнів, створює умови для висловлення власної думки, ставлення до матеріалу, що вивчається, співвідносячи його з соціумом.

Отже, освіченість, інтелект особистості, здатність постійно самовдосконалюватися, прагнути творчого підходу до вирішення проблем стають визначальною передумовою успіху нашого суспільства, прогресу цивілізації в цілому.

Запропоновано систему роботи над розвитком комунікативної компетенції учнів. Використання ППД дає змогу сформувати особистість з міцними заннями й пізнавальним досвідом, високим рівнем комунікатвної компетентності, стійким прагненням удосконалювати іншомовні вміння та навички, розвивати творчі здібності учнів.

Схвалено (ким, коли):

Заходи щодо розповсюдження досвіду:

1) виступ на методичному об’єднанні кафедри іноземної філології – березень 2009

2) виступ на заключній педраді з презентацією власного педагогічного досвіду – квітень 2009

3) виступ на методактиві при МОІППО – вересень 2009 р.

4) виступ перед майбутніми учасниками конкурсу «Учитель року-2010» - жовтень 2009

5) демонстрація відкритого уроку для вчителів міста 30.09.09 (5-Г клас).

6) проведення семінару-практикуму для вчителів міста та області (курси підвищення кваліфікації) – листопад-грудень 2009 р.

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!


upr osv_myk

Управління освіти Миколаївської міської ради


min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
64
1303
5073
15944
1825206
54.172.221.7
8
0
8
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку