imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
gerb
65 років рідній школі
МИКОЛАЇВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА
І-ІІІ СТУПЕНІВ ШКОЛА № 22
З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З 1 КЛАСУ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ukrainian Belarusian Bulgarian Czech Dutch English French German Italian Polish Russian Slovak Slovenian Spanish Turkish
flag

Гімн школи №22

Слова Первової М. М.

Музика Жадік С. М.

 

May school 22 be our glory,

Clear concience, desire and sense.

The school has 50 years of chronicle

And these are your marvelous days.

My school, my delight and my fire,

You spread fame and pride in the world

You are famous for brilliant students,

For skilful and talented work.

Приспів

God bless you, school

God bless you, school

Please, live in peace forever.

And we shall always recollect

The greatest lessons given there.

Меню сайту
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Блоги вчителів
Запрошуємо до діалогу
Охорона праці
Нормативна база
Енциклопедія безпеки
Абетка безпеки для дітей
Предметні кафедри
кафедра іноземних мов
портфоліо кафедри
новини кафедри
корисні посилання
нормативні документи кафедри
лінгвістична надія школи
творчість наших учнів
кафедра суспільних дисциплін
портфоліо кафедри
з досвіду роботи вчителів
інформація для учнів
міжпредметні зв'язки
правова сторінка
кафедра природничо-математичних дисциплін
портфоліо кафедри
нормативні документи кафедри
корисні посилання
Творчість наших учнів
Корисні поради
кафедра початкової освіти
портфоліо кафедри
портфоліо вчителів
корисні посилання
Нормативні документи кафедри
Дитячі та професійні конкурси
Оголошення
Інше
кафедра української філології
портфоліо кафедри
з досвіду роботи вчителів кафедри
я знаю силу слова
нормативні документи
на допомогу вчителю
щоденник кафедри
олІмпіади та творчі конкурси
новини кафедри
кафедра фізичної культури та технологій
портфоліо кафедри
корисні посилання
нормативно-правове забезпечення
на допомогу вчителю
спортивна фотогалерея
Олімпійський урок
"Нумо, хлопці!"
відеоматеріали
кафедральний вісник
Обдарована дитина
ШНТУ
Відкриття ШНТУ 2012
Олімпіади
Творчі конкурси
Шкільні друковані видання
Методичні вісники
Велика дитяча газета
Джерельце
Шкільна газета
Газета Старт
Шкільні проекти
Фотогалерея
Шкільний калейдоскоп
Екологічна агітбригада 2012
За честь школи
Учнівське самоврядування
Випускні вечори
Випуск 2012
Випуск 2013
Благодійність
Благодійна акція Four paws
Благодійна акція 2012
Благодійний концерт 2014
Сезонні свята
Колядування
Мартеница
Новорічна казка 2012
Осінній бал 2012
8 Березня 2013
Акції
Гурток Victoria Dance
Закладання саду Матері
Вибори Прем'єр-Міністра школи 2014
Гала-концерт 2014
День рідної мови 2014
Наш сад
1 вересня
1 вересня 2013
1 вересня 2014
ДЮП
ДЮП 2013
Чернобыль
Чернобыль 2013
Відеогалерея
Сервіс
Пошук статті
Google
Блоги вчителів
Конкурси
Вільне опитування

ППД

Безнюк Тетяна

0222


Безнюк

Тетяна Валентинівна

вчитель англійської мови вищої категорії,

вчитель-методист

 


1. Інформація про автора

Прізвище, ім’я, по батькові: Безнюк Тетяна Валентинівна

Рік народження: 1969

Фах: учитель англійської мови

Звання, нагороди: звання «учитель-методист», грамоти управління освіти виконкому Миколаївської міської ради, 2-разовий регіональний переможець Українсько-Американської програми «Премії за досягнення в викладанні англійської мови», переможець міського етапу конкурсу «Вчитель року -2003».

Педагогічний стаж: 20 років.                         

Посада: вчитель англ. мови вищої категорії, вчитель-методист.

Адреса досвіду: Миколаївська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1-го класу.

2. Інформація про досвід

Тема: створення ситуації успіху на уроці через підтримання партнерського діалогу.

Ким і коли вивчався досвід: заступником директора з навчально-виховної роботи Мечет К.О. - 2010-2011 навч. рік .

Ідея досвіду: створення умов спільної творчої діяльності вчителя та учнів, що має для кожного з них особистісний зміст,встановлення відносин партнерства,які проявляються у взаємозв'язку і взаємовпливі,в узгодженості їх мовних вчинків,перетворення репродуктивного навчання на цікавий життєтворчий процес активного діалогу учителя з учнем, учня з іншим учнем, учня з учителем та реагування на свого співрозмовника.

Мета: забезпечити високий рівень мотивації навчання учнів, досягти взаєморозуміння між учителем і учнями: довіра, повага, справедли­вість, бажання працювати разом-головні пріоритети, підвищити рівень пізнавальної активності учнів, зацікавити учителя і учнів спільною працею на уроці: учні збагачуються новою цікавою інформацією, мають можливість виявити свої здібності, отримати ви­знання в класі; вчитель задоволений співпрацею з учнями, тим, що може віддати їм ча­стку свого інтелектуального, духовного надбання та одержати позитивні ре­зультати.

Короткий зміст: Особливістю педагогічної творчості є те, що це завжди співтворчість, партнерство. Ідея, як правило, спочатку народжується у педагога, але її втілення обов'язково вимагає зустрічної активності його вихованців, а їх активність породжує нові педагогічні ідеї й задуми. Педагогіка співпраці має давні традиції. Вона заснована на ідеях рівності, партнерства, довіри і взаємної пошани один до одного.

         Вищий рівень комунікативної співпраці вчителя з учнями досягається у тому випадку, коли не лише вихованці, але і іноді сам педагог не знають наперед готового вирішення і майбутнього результату. Тоді і виникає дійсно спільний пошук, в якому співпадають і цілі, і предмет, і характер діяльності сторін, що співпрацюють. Тому неможливо розвивати педагогічну творчість, не розвиваючи творчу діяльність дітей, не створюючи умов для їх індивідуального самовираження.

        Лише в умовах спільної творчої діяльності вчителя та учнів, що має для кожного з них особистісний зміст,складається між ними відносини партнерства,які проявляються у взаємозв'язку і взаємовпливі,в узгодженості їх мовних вчинків. І за таких умов традиційний урок перетворюється на урок-діалог між учителем та учнями.

Корисні посилання

  Компания Дикий Сад

Дякуємо
колективу фірми "Дикий Сад" та особисто
Ігорю Францовичу Голубарю

за надані технічні можливості та доступ до мережі Інтернет.

Успіхів Вам та процвітання!


upr osv_myk

Управління освіти Миколаївської міської ради


min osvity_new

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Статистика
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
55
1303
5064
15935
1825197
54.172.221.7
7
0
7
Громадська приймальня

Шановні користувачі сайту,

свої звернення, скарги та пропозиції можна надсилати за адресою

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Просимо залишати свої координати для зворотного зв'язку