- Деталі
-
Категорія: Організація освітнього процесу
-
Опубліковано: Понеділок, 26 березня 2012, 01:22
-
Автор: Адміністрато�
-
Перегляди: 6616
Положення шкільного конкурсу
«Кращий випускник школи ІІІ ступеня з предметів навчального плану»
1.Обґрунтування необхідності проведення конкурсу
Конкурс проходить в рамках загальношкільних проектів «Азимут-22», «Лідер-22» та «Лінгвіст-22».
Визначення кращого випускника дозволяє окреслювати цільові, змістові, технологічні компоненти оновлення навчально-виховного процесу.
Визначення кращого випускника з предмету – це один з найважливіших результатів освітньої діяльності педагогічного діалогу: вчитель – предметник – учень, визнання власних досягнень та вкладу в розвиток інтелектуального потенціалу школи.
2.Загальні положення
2.1. Конкурс на визнання кращого випускника з предмету проводиться з метою виявлення кращого знавця певного предмету в рамках шкільної програми, здатного та готового до особистісної життєтворчості, досягнення власного успіху.
2.2. Завданнями конкурсу є:
- активізація творчого потенціалу учнів – випускників школи;
- стимулювання якісної підготовки випускників;
- накопичення та поширення педагогічного досвіду щодо формування інтелектуально-розвиненої, готової до активної самореалізації особистості;
- створення «Золотої книги пошани» з прізвищами та іменами кращих випускників школи з навчальних предметів.
2.3. Благодійним організатором конкурсу виступає МОБФ «Ерудит-22».
2.4. Для участі в конкурсі запрошуються випускники школи ІІІ ступеня певного навчального року та вчителі, які викладають у цих випускних класах.
3.Організація та проведення конкурсу
3.1 Конкурс проводиться у ІІ етапи:
І етап – травень навчального року – визнання вчителями - предметниками трьох кращих випускників з предмету та подання претендентів для обговорення на засіданнях предметних кафедр, методичного об’єднання вчителів фізкультури. Кафедри приймають рішення шляхом голосування, визначаючи одного претендента. В разі рівної кількості голосів голос вчителя - предметника є вирішальним. Завідуючий кафедри клопоче перед педрадою про затвердження кандидатури.
ІІ етап – червень – на засіданні педагогічної ради школи загальним голосуванням педагогічного колективу по кандидатурах визначаються кращі випускники з кожного предмету, після їх презентації вчителями - предметниками.
3.2. При проведенні І етапу конкурсу вчителі - предметники керуються такими критеріями:
- динаміка розвитку якості знань учня з предмету;
- творчий підхід учня до опанування навчальним матеріалом;
- ініціативність;
- активна участь у проведенні предметних олімпіад та конкурсів;
3.3.Рівень навчальних досягнень повинен бути не нижче високого рівня.
3.4.Кращі випускники визначаються з предметів інваріантної складової та циклу профільних предметів робочого навчального плану.
3.5.Список переможців конкурсу затверджуються наказом по школі. Підсумки конкурсу оголошуються під час проведення урочистої частини випускного вечора. Кращі випускники з предметів нагороджуються іменними дипломами І ступеня.
3.6.Спірні питання та апеляції вирішуються на Раді школи. Для цього відбувається звернення до голови Ради школи. В тижневий термін Рада школи розглядає дане питання і приймає рішення. Рішення Ради школи є остаточним.