- Деталі
-
Категорія: головна сторінка
-
Опубліковано: Середа, 16 жовтня 2019, 10:03
-
Автор: Бондар Софія
-
Перегляди: 160
Заходи до Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек
( 19.10.2020 - 23.11.20)
№ п/п
|
Дата
|
Клас
|
Назва заходу
|
Відповідальні
|
|
1
|
19.10.20
|
1-4
|
Радіолінійка, присвячена відкриттю Всеукраїнського місячника шкільної бібліотеки.
|
Бондар С.В.
|
|
2
|
Протягом місяця
|
1-11
|
Тематична виставка» Природа в художній літературі».
|
Бондар С.В.
|
|
3
|
Протягом місяця
|
5-11
|
Тематична виставка «Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду».
|
Бондар С.В.
|
|
4
|
Протягом місяця
|
1-11
|
Виставка-застереження «Правила поведінки на природі».
|
Бондар С.В.
|
|
5
|
Протягом місяця
|
1-2
|
Бібліофреш « Коли зроблено уроки: періодичні видання природничої тематики».
|
Бондар С.В.
|
|
6
|
Протягом місяця
|
3-4
|
Конкурс віршів « Бринить природа тихим словом».
|
Бондар С.В.
Кл Класні керівники
|
|
7
|
Протягом місяця
|
3-4
|
Екомайстерня « «Екологічний дизайн»
( виготовлення власними руками фігурок птахів, тварин,квітів з пластиліну, тканини, солоного тіста, бісеру ).
|
Бондар С.В.
Класоводи 3-4 класів
|
|
8
|
Протягом місяця
|
3-4
|
Екологічна цікавинка « Дивовижне вічне коло життєдайної води» ( презентація книги Д.Біди « Сік життя»).
|
Бондар С.В.
Класоводи 3-4 класів
|
|
9
|
Протягом місяця
|
3-5
|
Конкурс «Мій домашній улюбленець»
( фото+коротка розповідь).
|
Бондар С.В.
К Класні керівники
5
5
|
|
10
|
Протягом місяця
|
5-6
|
Презентація нової книги з серії « Шкільна бібліотека»- «Захоплюючий світ біології: 5- 6 класи».
|
Бондар С.В.
|
|
11
|
Протягом місяця
|
5-7
|
Фотоконкурс «Барви осені».
|
Бондар С.В.
Класні керівники
|
|
12
|
Протягом місяця
|
8-11
|
Цикл повідомлень «Загадковий світ природи »
( матеріали на сайті школи у розділі «Бібліотечний офіс»).
|
Бондар С.В.
|
|
13
|
Протягом місяця
|
Для груп прод.
дня
|
Екологічна прогулянка «Шумлять дерева мого краю».
|
Бондар С.В.
Вихователі ГПД
|
|
14
|
Протягом
місяця
|
1-11
|
Акція «Бібліотечний меценат»
|
Бондар С.В.
|
|
15
|
Протягом місяця
|
1-11
|
Працює книжковий лікувальний центр
|
Бондар С.В.
Бібліотечний актив
|
|
16
|
24.11.20
|
|
Підведення підсумків місячника.
|
Бондар С.В.
|
|
Шановні учасники освітнього процесу!
Запрошуємо вас взяти участь у конкрсах та акціях, які організовую шкільна бібліотека під час місячника.
Для 3-х та 4-х класів пропонуються такі заходи:
* Конкурс віршів " Бринить природа тихим словом" ( вірші про природу).
*Екомайстерня "Екологічний дизайн" ( виготовлення власними руками фігурок птахів, тварин, квітів з пластиліну, тканини, солоного тіста, бісеру).
Для 3-х, 4-х та 5-х класів- Конкурс "Мій домашній улюбленець" ( фото+коротка розповідь).
Для 5-х, 6-х, 7-х класів- фотоконкурс "Барви осені".
Всі бажаючі поповнити фонд нашої шкільної бібліотеки новими виданнями запрошуються також до участі в акції "Бібліотечний меценат". Бібліотека буде вдячна вам за це , особливо її юні читачі.Найактивнішим учасникам-призи від бібліотеки!!!
Роботи на конкурси надсилайте на електронну адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або на Вайбер: +380634728694 Бондар Софія.
- Деталі
-
Категорія: головна сторінка
-
Опубліковано: Четвер, 10 грудня 2015, 15:15
-
Автор: Адміністрація
-
Перегляди: 608
ЯК ЧИТАТИ КНИЖКУ
1. Пам'ятай: читання - одне з найважливіших завдань у самоосвіті, ставитись до нього треба серйозно.
2. Внутрішньо налаштовуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам'ятати прочитане.
3. Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.
4. Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюй поглядом цілі фрази, речення.
5. Для свідомого сприймання прочитай передмову, перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.
6. Коли щось незрозуміло, не поспішай гукати на допомогу інших. Спочатку спробуй самостійно розібратися. Користуйся словниками, довідниками.
7. Роби помітки, виписки, за потреби склади план (тези, конспект).
8. Найцікавіше запам'ятай. Порівнюй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.
9. Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.
10. Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний – краще.
11. Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.
- Деталі
-
Категорія: головна сторінка
-
Опубліковано: Четвер, 10 грудня 2015, 15:12
-
Автор: Адміністрація
-
Перегляди: 1108
ПАМ'ЯТКА ЧИТАЧА
1. Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
2. Пам'ятай, що читання - одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитись до нього треба серйозно.
3. Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
4. Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
5. Не поспішай, «не ковтай» книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
6. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай не зрозумілого.
7. Читай з олівцем в руках, роби потрібні помітки.
8. Обов'язково проконспектуй прочитане.
9. Розпочату роботу доводь до кінця.
10. Не залишай книжку недочитаною - головне може бути попереду.
11. Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
12. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом.
13. Не забудь пов'язати те, що читаєш з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
14. Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось не зрозуміло. Намагайся розібратися самостійно.
15. Де потрібно - змушуй працювати і уяву.
16. Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
17. Навчись критично сприймати прочитане.
18. Обов'язково ознайомся з рецензіями і відгуками на книжку: один розум добре, колективний – краще.
19. Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті.
20. Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
- Деталі
-
Категорія: головна сторінка
-
Опубліковано: Четвер, 10 грудня 2015, 15:13
-
Автор: Адміністрація
-
Перегляди: 637
ДЕСЯТЬ ПОРАД У ВИХОВАННІ МАЛЕНЬКОГО ЧИТАЧА
1.Читайте вашій дитині поштові листівки, газети, інструкції на коробках з-під дитячого харчування. Це дуже важливо для дитини.
2.Доки дитина росте, показуйте їй малюнки та збірки оповідань. Кольори і форми вразять ії, а слухання веде до вивчення.
3.Регулярно відвідуйте бібліотеку. Дозвольте дітям вибирати книги самостійно.
4.Читання перед сном повинно стати регулярною сімейною традицією. Якщо для читання правильно вибрати книги, то навіть старших дітей зацікавить читання вголос.
5.Пам’ятайте про поезію! Короткий вірш – це найкращий спосіб привернути увагу дітей на деякий час.
6.Заохочуйте дітей до читання вголос у той час, коли ви готуєте страву, прасуєте одяг, займаєтесь шиттям та ін.
7.Використовуйте телебачення, щоб привернути увагу для читання. Більше читайте про людей, країни й різні речі, які цікавлять вашу родину під час перегляду телебачення.
8.Тримайте вдома книги для читання. Зберігайте дитячі на нижніх полицях, щоб діти могли їх легко дістати.
9.Нехай ваша дитина побачити вас за читанням. Діліться думками щодо прочитаного.
10.Даруйте книги дітям. Цим ви даєте зрозуміти, що книги особливі.
- Деталі
-
Категорія: головна сторінка
-
Опубліковано: Четвер, 10 грудня 2015, 15:10
-
Автор: Адміністрація
-
Перегляди: 954
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ
1.В бібліотеці поводьте себе тихо!
2.Щоб отримати літературу додому, треба внести ії до формуляру читача!
3.Вибрані для читання книжки або журнали можна тримати вдома не більше встановленого терміну:
а) книжки – не більше одного місяця;
б) журнали – не більше двох тижнів;
в) енциклопедії видаються лише на вихідні дні!
4.Почитати журнали або книги, які є в бібліотеці в одному примірнику можна лише в бібліотеці.
5.Якщо загубилася бібліотечна книжка – потрібно прийти до бібліотеки і розказати про це. Бібліотекар завжди допоможе тобі. Підкаже, яку книжку можна принести замість загубленої.
6.Отримані в бібліотеці підручники треба олівцем підписати (вказати прізвище та клас учня, який отримав цей підручник). Це допоможе знайти власника підручника, якщо він його загубить.
|